پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اردیبهشت 1399 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 74689

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبرداد:

بازگشایی و فعالیت کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان

کامبیز کشاورز، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان از امروز به طور کامل بازگشایی و فعال می‌شوند.

صدای جنوب:

کامبیز کشاورز، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان از امروز به طور کامل بازگشایی و فعال می‌شوند.
کشاورز اظهار داشت: با توجه به نیاز عموم مردم استان به ویژه افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن، خدمت‌رسانی و سرویس‌دهی به این افراد در مراکز درمانی در کلینیک‌ها و مراکز بهداشتی به حالت عادی خود باز می‌گردد.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان، افزود: بازگشایی کسب و کارها به معنای غلبه بر این بیماری نیست و با توجه به تداوم بیماری در کشور، رعایت تمامی موارد بهداشتی و حفاظتی برای پیشگیری و کنترل بیماری ضروری است.
وی تصریح کرد: در هفته جاری میزان آزمایش‌های انجام شده در استان به ۲ برابر افزایش یافته است و کادر درمان با همیاری دیگر مسئولان، متولیان امر و مردم در استان توانسته در بیماریابی و تشخیص بسیار خوش بدرخشد.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم‌اینک پروانه بهره‌برداری از ۳ بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد که نیمه‌کاره رها شده بودند، کسب شده است.
وی ادامه داد: مرکز غربالگری سرطان استان نیز هفته پیش رو افتتاح خواهد شد و مرکز ام‌آرآی بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا ۲ هفته آینده به سرانجام خواهد رسید.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: گسترش و افزایش تعداد تخت‌های ‌آی‌سی‌یو بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز از دیگر برنامه‌های این حوزه در روزهای آینده خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت