پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 مهر 1395 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 7480

شجاع پوریان بر دوراهی ارشاد یا ورزش/لزوم همکاری نمایندگان و نخبگان زاگرس نشین

منابع اگاه براین باورند سوابق شجاع پوریان و جایگاه وی نزد دولتمردان و بزرگان هردوطیف سیاسی بویژه اصلاح طلبان، دست حسن روحانی رابرای معرفی این نماینده سابق مجلس باز می گذارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ولی الله شجاع پوریان عضوکنونی شورای شهر تهران و ازفرزندان خوزستان جدی ترین گزینه برای یکی ازدو وزارت ورزش و جوانان و فرهنگ وارشاداسلامی می باشد.

برپایه شنیده های صدای جنوب،منابع اگاه براین باورند سوابق شجاع پوریان و جایگاه وی نزد دولتمردان و بزرگان هردوطیف سیاسی بویژه اصلاح طلبان، دست حسن روحانی رابرای معرفی این نماینده سابق مجلس باز می گذارد.

شجاع پوریان که هم اکنون در ورزش تهران نیز مسئولیت دارد و پیشینه مناسب فرهنگی ازخود نشان داده برای رسیدن به ترکیب هیات دولت راه چندان دشواری در پیش رو ندارد.

افکارعمومی مردم  بویژه در غرب و جنوب غرب کشور این انتظار را دارند نمایندگان زاگرس نشین و نخبگان استان های خوزستان وکهگیلویه وبویراحمد و… در انتخاب دکترولی الله شجاع پوریان، حسن روحانی را تشویق و یاری نمایند.

برهمین اساس جواد کاظم نسب الباجی با اشاره به تغییرات در کابینه دولت یازدهم، اظهار داشت: از آنجائی که استان خوزستان ۲۱ هزار شهید را در طول دوران دفاع مقدس به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و به فرموه حضرت امام خمینی(ره) دین خود را به انقلاب ادا کرده، شایسته است که در دولت یازدهم فردی از خوزستان به عنوان وزیر انتخاب شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید هیچ وزیری از استان خوزستان حضور ندارد، بیان کرد: انتظار داریم که در مدت باقی مانده از عمر دولت آقای روحانی جهت اتحاد همه اقوام ایرانی، بر اساس اصل شایسته سالاری فردی را از استان خوزستان به عنوان وزیر انتخاب کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه استان خوزستان قلب اقتصادی کشور است، ادامه داد: با انتخاب فرد شایسته ای از استان خوزستان به عنوان وزیر، مشارکت فعال مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری آینده را شاهد خواهیم بود.

کاظم نسب الباجی با بیان اینکه استان خوزستان همواره مشارکت خوبی در امر انتخابات داشته است، متذکر شد: امیدواریم رئیس جمهور با انتخاب وزیری شایسته از فرزندان دیار خوزستان، این استان همپای انقلاب را در اداره دولت بیش از این، شریک کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت