پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اردیبهشت 1399 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 74813

مدیرطرح‌آبادانی‌وپیشرفت‌لنده‌خبرداد:

احداث پل ارتباطی روستای مونه در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار گرفت

مجری طرح آبادانی و پیشرفت لنده از به نتیجه رسیدن پیگیری‌ها در راستای احداث پل ارتباطی روستای مونه از توابع این شهرستان خبر داد.

صدای جنوب

محمد علی جعفری اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح آبادانی و پیشرفت لنده در کنار مقوله اشتغال و توانمندسازی یکی دیگر از برنامه‌های بنیاد مستضعفان، توسعه مناطق روستایی و رفع مشکلات زیرساختی بود که در این راستا در مناطق مختلف پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و تعریف برخی پروژه‌های جدید در دستور کار بنیاد قرار گرفت.

مدیر طرح آبادانی و پیشرفت لنده گفت: احداث پل ارتباطی روستای مونه که سالها بود به یکی از آرزو‌های دیرینه و مطالبات به حق مردم این منطقه تبدیل شده بود از پروژه‌هایی است که در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار گرفت.

جعفری گفت: روستای مونه به لحاظ طبیعت بکر و دست نخورده و همچنین از آنجا که میزبان زوار امامزاده عماد الدین ولی(ع) است سالانه زوار و گردشگران زیادی را بخود می بیند که با رفع مشکلات راه ارتباطی این روستا به یکی از قطب‌های سیاحتی-زیارتی در استان تبدیل می‌شود.

جعفری با بیان این که پل مونه با همکاری اداره راه ساخته می‌شود خاطرنشان کرد: با احداث این پل، مسیر ۱۵ کیلومتری ارتباطی روستاهای مونه و دم اشکفت با شهر لنده به کمتر از ۵ کیلومتر کاهش می‌یابد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت