پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1399 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 75016

تجلیل مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدازشرکت الکل سازی «یاسا»

     مدیرکل تامین اجتماعی استان با اهدای لوح تقدیر از تلاش های مدیران و کارگران شرکت الکل سازی یاسان در جهت ازسرگیری فعالیت کارخانه و تولید محصولات ضدعفونی کننده به منظور مقابله با ویروس کرونا قدردانی به عمل آورد

صدای جنوب:

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شرکت صنایع فروارده های یاسوج (یاسان) از فعالیت های این شرکت در جهت مبارزه با ویروس کرونا تقدیر به عمل آورد.

عباس نورمحمدی در جریان این بازدید با تبریک هفته کارگر به مدیران و کارگران این شرکت، از کارگران به عنوان تلاشگران عرصه تولید یاد کرد و گفت: رشد و توسعه جامعه و گردش چرخ عظیم تولید مدیون تلاش های شبانه روزی و همت والای کارگران است و همواره باید قدردان زحمات آنان باشیم.
وی افزود: جامعه ما به کارگران که با کمترین توقع و در شرایط سخت اقتصادی از هیچ تلاش و کوششی در جهت استقلال و خودکفایی و تامین نیازهای کشور فروگذار نکرده اند ، افتخار می کند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کارگران به عنوان محور اصلی جهش تولید به شمار می روند و امیدواریم با همدلی و انسجام مردم و همت و تلاش کارگران عزیز ، جامعه ما از این مراحل سخت عبور کند و همچون گذشته سربلندی و افتخار نصیب ملت ایران شود.
در جریان این بازدید، مدیرکل تامین اجتماعی استان با اهدای لوح تقدیر از تلاش های مدیران و کارگران شرکت الکل سازی یاسان در جهت ازسرگیری فعالیت کارخانه و تولید محصولات ضدعفونی کننده به منظور مقابله با ویروس کرونا قدردانی به عمل آورد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت