پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مهر 1395 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 7515

واکنش امام جمعه چرام به سخنان وزیر بهداشت:

اعصاب مردم راوضعیت بد معیشتی و اقتصادی تحت تاثیر قرار می دهد نه سخنان ائمه جمعه و سرداران حرم

امام جمعه چرام، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این سخنان نوعی فرافکنی و فرار رو به جلو است تا وضعیت بد معیشت و اقتصاد و بیکاری و بدعهدی آمریکا در برجام دیده نشود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه قرآن سیدالکلام است، اظهار کرد: قرآن‌کریم بهترین و زیباترین کلام است که از ناحیه خداوند بر نبی اکرم(ص) نازل شده است و از حیث معارف عالیه، براهین، اخبار غیبی، بلاغت و فصاحت معجزه است.

به گزارش صدای جنوب،امام جمعه شهرستان چرام کهگیلویه و بویراحمد در خطبه دوم نماز سیاسی، عبادی امروز به سخنان وزیر بهداشت اشاره داشت و ابراز کرد: اخیرا وزیر بهداشت در جمع روانپزشکان بیش از آنکه به موضوع تخصصی خود و مخاطبان بپردازد، کنایه‌های سیاسی را بیان کرده که یعنی همه سکوت کنند و نقدی بر عملکرد مدیران دولت نداشته باشند.

حجت‌الاسلام افشار، گفت: وی در بخشی از سخنانش گفته یکی سردار حرم بوده و در همه حوزه‌ها اظهار نظر می‌کند و در پایان هم گفته امیدوارم سیاستگذاران، دولت، خطبا و ائمه جمعه زحمت شما روانپزشکان را زیاد نکنند و اعصاب مردم را تحت تاثیر قرار ندهند.

وی با بیان اینکه دولتمردان و وزرا باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و نقدهای منصفانه را بشنوند و نواقص را برطرف کنند، خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت در موضوع غیرتخصصی خود اظهار نظر می‌کند و این خود به مثابه همان اعصاب مردم را تحت تاثیر قرار دادن است. افشار، ادامه داد: همین سرداران حرم بوده‌اند که با عملیات مستشاری، سوریه و عراق را به خاطر امنیت ایران اسلامی حفظ کردند و نگذاشتند داعش آمریکایی به مرزهای کشور ما برسد تا ناامنی ایجاد کند و شهدای عزیزی تقدیم اسلام کردند.

خطیب جمعه چرام، تصریح کرد: این تریبون‌های جمعه از اول انقلاب نقش روشنگری و دشمن شناسی و مبارزه با جبهه استکبار را ایفا کرده‌اند و به همین خاطر شهدای عزیزی مثل شهید دستغیب تقدیم اسلام کردند.

وی  افزود: آقای وزیر آنچه اعصاب مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد وضعیت بد معیشت و اقتصادی مردم است، مردمی که با شرایط رکود و عدم وعده‌های ۱۰۰ روز اقتصادی در رفع مشکلات منتظر یارانه سر ماهشان هستند تا بلکه شرمنده زن و بچه خود نشوند.

حجت‌الاسلام افشار با بیان اینکه آنچه زحمت روانپزشکان را زیاد می‌کند بیکاری جوان و تحصل کردگان است، اظهار داشت: آنچه اینجانب و مسئولان و مردم حاضر را ناراحت کرد دیدار با خانواده شهیدی بود که تک فرزند داشت و در حال حاضر بیکار است و منتظر بوده تا شاید ما مسئولانی که صندلی خود را مرهون خون شهدا هستیم برای وی قدمی برداریم اما آنچه تاکنون انجام گرفته پاسکاری این فرزند شهید بوده است.

امام جمعه چرام، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این سخنان نوعی فرافکنی و فرار رو به جلو است تا وضعیت بد معیشت و اقتصاد و بیکاری و بدعهدی آمریکا در برجام دیده نشود.

وی با تاکید بر اینکه هر انسانی که مملکتش را دوست داشته باشد، دوست دارد مملکتش از مشکلات اقتصادی روحی و روانی رهایی یابد، گفت: پس بهتر است سرداران حرم و ائمه جمعه را از دوستداران مملکت بدانید.

وی  در ادامه با اشاره به این مطلب که اظهارات آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه برندگان واقعی حمله به موصل ایران و شیعیان عراق هستند نشان می‌دهد آمریکایی‌ها در برخورد با تروریسم و ریشه کنی آن صادق نیستند، گفت: امید است با لطف خداوند، عملیاتی که چهار روز است شروع شده با پیروزی لشکر اسلامی علوی بر لشکر ابوسفیان پیروز شود./پایگاه خبری چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت