پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اردیبهشت 1399 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 75583

جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در بیستمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹، اعلام کرد.

 

صدای جنوب:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در بیستمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹، اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه افزود: از ۷۹ جواب دریافتی، ۸ مورد مبتلا شناسایی و شمار مبتلایان کوئید۱۹ استان به ۵۶۱ نفر رسید.

وی ابراز داشت: ۲بیمار مرد و ۱ بیمار زن در کهگیلویه، ۳ بیمار مرد در بویراحمد، ۱ بیمار زن در چرام و ۱ بیمار مرد در شهرستان لنده شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا پیر و جوان نمی شناسد، ابراز داشت: ویروس کووید ۱۹ عالم گیر بوده و لازم است مردم از هرگونه تردد درون شهری و برون شهری غیر ضروری خودداری کرده و به سلامت خود و دیگران احترام بگذارند.

وی ابراز داشت: باید مواظب مبتلایان بدون علامت باشیم که می توانند مبتلایان را تصاعدی افزایش دهند و زنجیره را بزرگتر کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: برای پیشگیری به شکل اکتیو و فعال باید علاوه بر قطع زنجیره بیماری به جلوگیری از برگشت بیماری نیز توجه نماییم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت