پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اردیبهشت 1399 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 75734

برون سپاری تعمیرات و نگهداری شبکه توزیع آب شهر یاسوج

صدای جنوب: ظهر امروز نشست برون سپاری تعمیرات و نگهداری شبکه توزیع آب شهر یاسوج به ریاست مدیرعامل و با حضور معاونین و مدیران ستادی شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد. فیض الله پاسره در این نشست با اشاره به اینکه باید به سمت برون سپاری و چابک سازی شرکت حرکت کنیم، اظهار کرد: […]

صدای جنوب:

ظهر امروز نشست برون سپاری تعمیرات و نگهداری شبکه توزیع آب شهر یاسوج به ریاست مدیرعامل و با حضور معاونین و مدیران ستادی شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.
فیض الله پاسره در این نشست با اشاره به اینکه باید به سمت برون سپاری و چابک سازی شرکت حرکت کنیم، اظهار کرد: فعالیت های قابل واگذاری از جمله تعمیر و نگهداری تاسیسات و شبکه می بایست به بخش خصوصی واگذار شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمدافزود: در این میان و با پای کارآوردن بخش خصوصی در مرکز استان به جهت شرایط خاص توپوگرافی شهر یاسوج و برای جلوگیری از هدر رفت آب بسیار اهمیت دارد.
پاسره برنامه ریزی برای برون سپاری فعالیت های تعمیر و نگهداری شهرهای استان به خصوص در شهر یاسوج را نیازمند اطلاعات مستند و دقیق دانست و گفت سرعت رفع شکستگی ها باید به حداقل برسد و برای انجام این کار بهترین راهکار برون سپاری تعمیرات و نگهداری شبکه های آب است.
وی تسریع در خدمات رسانی به شهروندان را از مزایای این کار دانست و گفت: برون سپاری تعمیرات و نگهداری شبکه های آب، زمینه کوچک سازی شرکت و موجبات چابک سازی و ارتقاء بهره وری و نهایتا رضایت مندی مشترکین که بزرگترین سرمایه شرکت می باشد را در پی دارد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: برای تحقق این مهم و کاهش زمان رفع حوادث باید برنامه ریزی مدون انجام گیرد و تمامی واحدهای فنی، تخصصی و عملیاتی آبفا بیش از پیش نقش آفرینی اثرگذار داشته و به نوبه خود انجام وظیفه نمایند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت