پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اردیبهشت 1399 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 75948

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد:

سلامت جامعه ورزش اولویت ستاد مبارزه با کرونا در ورزش

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امیدواریم هرچه زودتر در شرایطی قرار بگیریم که شاهد فعالیت باشگاه های ورزشی بوده و با محقق شدن این موضوع ، رعایت کامل پروتکل بهداشتی اولویت بازگشایی است.

صدای جنوب:

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امیدواریم هرچه زودتر در شرایطی قرار بگیریم که شاهد فعالیت باشگاه های ورزشی بوده و با محقق شدن این موضوع ، رعایت کامل پروتکل بهداشتی اولویت بازگشایی است.
سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبرو با تشریح برنامه ها و عملکرد اداره کل و هیات های استانی و شهرستانی در مبارزه با بیماری کرونا افزود: سلامت جامعه ورزش اولویت ستاد مقابله با کرونا در ورزش است و اداره کل ورزش و جوانان از هیچ کوششی دریغ ندارد.

علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه امروز ورزش تحت تاثیر ویروس منحوس کرونا قرار گرفته است، اظهار داشت: آنچه را که باید مدنظر قرار داد سلامت ورزشکاران است که بایستی به دقت به آن پرداخت تا با پیشگیری بتوانیم از آلوده شدن آنان به این بیماری جلوگیری کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ابرازداشت: از بدو ورود این ویروس در استان با هماهنگی و اجرای دستور العمل ها و مصوبات ستاد مرکزی مقابله با کرونا در ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان، پیشگیری را آغاز کردیم، هرچند برای ما تعطیلی باشگاه ها خوشایند نبود اما با در نظر داشتن سلامت ورزشکاران که همیشه اولویت اداره کل بوده اعلام به تعطیلی باشگاه ها کردیم و با همکاری کلیه عوامل از جمله هیات های ورزشی استان که به موقع انجام شد، سلامت جامعه ورزش تضمین شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تعطیلی باشگاه ها تا اعلام رسمی بازگشایی همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: عوامل بسیاری از تعطیل بودن باشگاه ها دچار مشکل شدند و اقتصاد در ورزش تحت تاثیر قرار گرفت، اما سلامت هر جامعی اولویت آن جامعه است و امیدواریم به زودی شاهد بازگشایی باشگاه ها و از سرگیری تمام فعالیت های ورزشی باشیم.
علوی ادامه داد: با حضور در جلسات مختلف استانی ، مکاتبات کتبی و تماس های تلفنی تمام مشکلات و شرایط موجود به صورت شفاهی و کتبی به اطلاع مسئولین استانی و وزارت ورزش و جوانان کشور رسیده است که امیدواریم زمینه ای فراهم شود که مجدد شاهد بازگشایی و از سرگیری فعالیت ها در حوزه ورزش باشگاهها ، اماکن ورزشی در سطح استان باشیم.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از اقدامات امور باشگاههای استان ،بازرسان این کمیته وهیات پزشکی ورزشی (ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان) برای سلامت و پیشگیری جامعه ورزش، به بیان شرایط موجود بر باشگاه ها پرداخت و گفت: امروز شرایط موجود برای باشگاههای خصوصی بخصوص آنان که درآمدشان در این بخش است بسیار سخت شده است و بایستی زمینه ای فراهم شود که این بخش به زودی به فعالیت خود بپردازند و بیشتر از این آسیب نبینند.
وی در پایان با اولویت قرار دادن سلامت ورزشکاران در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ، این اطمینان را داد که پس از اعلام بازگشایی باشگاه ها، رعایت پروتکل بهداشتی به طور جد دنبال شود و بازرسی ها گسترده تر از گذشته صورت پذیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت