پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 اردیبهشت 1399 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 76030

قدردانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از همکاری زندان های استان در مقابله با کرونا/توضیحاتی در خصوص زندانی کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری گسترده زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با کرونا قدردانی کرد

صدای جنوب:

پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ٩٩ در ستاد استانی کرونا مطالبی را در خصوص فردی زندانی که باعث بیمارشدن ۷ نفر از اعضای خانواده خود شده عنوان کردم.

وی گفت: طبق گفته مدیریت شبکه شهرستان و کارشناس بیماری‌ها و بر اساس فرم اپیدمیولوژی تکمیل شده، فرد بیمار حدود دو ماه پیش از زندان آزاد شده است و به مرخصی آمده بود.

این مسوول ادامه داد: اما در بررسی‌ها و استعلام‌های تکمیلی مشخص شد که این بیمار از تاریخ ۱۴ اسفند به مرخصی رفته است و دیگر حضوری در زندان نداشته است و در زندان دچار کرونا نشده است.

وی گفت: نامبرده مدتی قبل از بیماری سفری به اهواز داشته است و به احتمال فراوان در استان خوزستان و شهر اهواز آلوده شده و احتمالا بیماری را به افراد خانواده‌اش منتقل کرده است.

یزدان‌پناه گفت: جا دارد ضمن عذرخواهی از مسئولین قضایی و سازمان زندان‌ها در استان از تمهیدات و زحمات آنها در زمینه اجرای پروتکل های بهداشتی و قرنطینه سطح ۱ و۲ در زندان کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا مهار این بیماری خطرناک با همکاری و همیاری همه دستگاه های اجرایی و حاکمیتی میسر خواهد شد که خوشبختانه در این زمینه نیز استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های هماهنگ و موفق کشور می‌باشد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت