پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1399 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 76203

۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹/جدیدترین آمار مبتلایان به کووید ۱۹کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

صدای جنوب:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

به گزارش صدای جنوب به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از ۴۳ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ها یاسوج؛ ۱ مورد مثبت گزارش شده است.

وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به ۵۹۰ بیمار رسید.

دکتر یزدان پناه خاطر نشان کرد: این بیمار در شهرستان لنده شناسایی و از خوشه های قدیمی و در تماس با بیماران بوده است.

وی با اشاره به توصیه های بهداشتی، اذعان داشت: اگر تب، سرفه و مشکل تنفسی دارید، سریعاً به دنبال دریافت توصیه های پزشکی باشید، زیرا ممکن است (علایمتان)به دلیل عفونت تنفسی یا بیماری جدی دیگری باشد.

دکتر یزدانپناه گفت: اگر به تازگی سفر کرده اید یا در تماس با دیگر مسافران بخصوص در استان هایی همچون خوزستان بوده اید، حتما به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی اطلاع دهید. اگر پیش از مراجعه به مراکز درمانی با آنها تماس بگیرید، به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی کمک می کنید تا شما را به مرکز بهداشتی مناسب ارجاع دهند. این کار می تواند مانع از گسترش احتمالی کوید-۱۹ شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت