پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1399 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 76244

اولین نشست خبری مدیر جدید شبکه بهداشت گچساران با اصحاب رسانه

آرین غلامیان پیش از ظهر امروز در نخستین نشست مطبوعاتی خود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد،با بیان اینکه تاکنون جواب ۹۹۰ نمونه دریافت شده است،اظهار داشت: ۳۴ مورد از این نمونه گیری ها مربوط به سال گذشته و ۹۶۹مورد مربوط به سال جاری بوده است.

 

صدای جنوب؛

آرین غلامیان پیش از ظهر امروز در نخستین نشست مطبوعاتی خود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، بیان کرد: از ابتدای ورود ویروس کرونا به شهرستان، واحد مبارزه با بیماریهای واگیردار این شهرستان تعداد یک هزار و ۳ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به این بیماری انجام داده که جواب ۹۹۰ نمونه دریافت شده است.

وی ادامه داد: ۳۴ مورد از این نمونه گیری ها مربوط به سال گذشته و ۹۶۹مورد مربوط به سال جاری بوده است.

وی بیان کرد: افراد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا ابتدا باید توسط متخصص عفونی برای انجام سی تی اسکن و آزمایش خون ارجاع داده شوند، سپس با تشخیص پزشک معالج، با توجه به حال بیمار ۲ روش درمانی در پیش گرفته می شود.
شناسایی۷۳بیمار مبتلا به کرونا
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران  تصریح کرد : ۷۳مبتلای قطعی به کرونا در شهرستان شناسایی شده که تاکنون  ۵۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و  ۱ تن جان خود را از دست داده است.
وی عنوان کرد: بیمار فوت شده دارای بیماری زمینه ای بوده است.

۱۵نفر در گچساران قرنطینه خانگی هستند
غلامیان با بیان اینکه مرکز قرنطینه بیماران مشکوک به کرونا از ابتدای فروردین ماه در مرکز درمانی کلینیک والفجر این شهرستان راه اندازی شده است،گفت: هم اکنون ۱۵ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی می باشند.
وی گفت : رده سنی مبتلایان به کرونا در گچساران ۳۵تا۶۰ سال است.
گفتنی است غلامیان ۹اردیبهشت ماه به عنوان سرپرست بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب شد.
پردیس بخشایی رئیس بیمارستان بی بی حکیمه (س) شهر دوگنبدان و سیدطاهرحسینی رئیس بیمارستان شهیدرجایی نیز در این نشست خبری حضور داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت