پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اردیبهشت 1399 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 76418

عرضه۷۰۰ تن مرغ کشتار روز به بازار استان در تعطیلات عید فطر/خریداری۷۵هزار تن گندم مازاد از کشاورزان

صدای جنوب:رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: طبق برنامه‌ریزی، در تعطیلات عید فطر امسال حدود ۷۰۰ تن مرغ کشتار روز به بازار استان عرضه می شود.

صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: طبق برنامه‌ریزی، در تعطیلات عید فطر امسال حدود ۷۰۰ تن مرغ کشتار روز به بازار استان عرضه می شود.

الیاس تاج‌الدینی سطح زیر کشت گندم در استان کهگیلویه و بویراحمد را حدود ۱۰۰ هزار هکتار عنوان کرد و افزود: امسال ۱۳۵ هزار تن گندم تولیدی داریم و پیش‌بینی می‌شود ۷۵ هزار تن گندم مازاد از کشاورزان استان خریداری شود.

وی با بیان اینکه سطح زیر کشت کلزای استان نیز حدود چهار هزار و ۳۴ هکتار است که میزان تولید این محصول نیز چهار هزار و ۳۳۶ تن پیش‌بینی شده اضافه کرد: همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که امسال بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری کنیم و در این زمینه نسبت به سال قبل افزایش داشته باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون حدود هفت هزار و ۳۰۰ تن گندم خریداری کرده‌ایم که از این میزان، ۶ هزار و ۵۰۰ تن گندم سیلویی و مابقی گندم بذری بوده است.

تاج‌الدینی عنوان کرد: در مدت اخیر، ۱۲ واحد مرغداری راکد راه‌اندازی شده که با راه‌اندازی این واحدها، ۲۲۲ هزار قطعه به میزان جوجه‌ریزی‌های استان افزوده شد.
وی در رابطه با مرغ مورد موردنیاز تعطیلات عید فطر امسال هم گفت: تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ۷۰۰ تن مرغ کشتار روز در ایام عید فطر به بازار عرضه شود و در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت