پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 خرداد 1399 ساعت 16:03:: شناسه خبر: 76798

توزیع ۴۵۰۰بسته معیشتی کمک مومنانه در شهرستان لنده/ظرفیت عظیم بسیج در همکاری با ادارات و نهادها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده از توزیع بیش از چهار هزارو ۵۰۰بسته معیشتی کمک های مومنانه در سطح شهرستان لنده خبرداد

صدای جنوب

سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری با تبریک عید سعید فطر و گردامیداشت ۳ خرداد و روز قدس با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج و سپاه در اجرایی کردن ماموریت های واگذاری گفت: امروز بسیج و سپاه پاسداران به عنوان یکی از کارآمدترین نیروهای که در تمام بحران ها و چالش ها در خط مقدم همکاری و کمک به مردم هستند و این خدمت همواره بی منت بوده و خواهد بود چرا ما خادم مردم هستیم.

 

وی افزود: حضور فعالانه بسیج در تمام فعالیت های احتماعی، فرهنگی و عمرانی نشان از کارامدی این نیرو است که در بحث مبارزه با بیماری کرونا حقیقتا بسیج با اقتدار تمام در خدمت مردم بوده است و بیشترین همکاریو تعامل را با ادارات در سطح ملی و استان و شهرستانی داشته است.

 

مختاری تصریح کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه این شهرستان تا کنون بسیج از چهار و هزار و۵۰۰بسته معیشتی کمک های مومنانه با همکاری بنیاد علوی، دفتر امام جمعه و خیرین در سطح روستاها و بخش های شهرستان لنده توزیع شده است.

 

وی افزود: در این بین تلاش های زیادی به همت فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج نیروهای جهادی و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج لنده صورت گرفته است تا این بسته ها تحول افراد نیازمند داده شوند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: اگر فرد دارای شراط یعنی تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نباشد و از بازنشستگان نیروهای کشوریو لشکری و تامین اجتماعی نباشد و از لیست فرماندهان پایگاه ها نیز جامانده باشد می تواند با مراجعه به بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج لنده در خواست خود را ثبت کند تا پس از بررسی بسته معیشتی به وی تحویل شود.

 

مختاری در ادامه گفت: باتوجه به شروع فصل تابستان و آغاز آتش سوزی های احتمالی در سطح شهرستان لنده نیروهای بسیجی این شهرستان برای کمک به منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده آماده هستند و هر اداره ای که در این حوزه نیازمند کمک بسیج بود نیز یاری خواهد شد چرا که چتر بسیج برای همه گسترانیده و باز است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت