پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1399 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 77335

گزارش نشست هم اندیشی مدیر کل آموزش وپرورش استان با معاونین اداره کل و مدیران مناطق و شهرستان ها

نشست هم اندیشی مدیر کل آموزش وپرورش استان با معاونین اداره کل و مدیران مناطق و شهرستان ها به میزبانی دهدشت با محوریت پروژه مهر ،خرید کتاب،سامانه های آموزشی و مسائل مختلف آموزش وپرورش به میزبانی آموزش وپرورش دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در این آزمونها باید دانش آموزان به ماسک ودستکش مجهز وفاصله دانش آموزان در سالنهای امتحانی حداقل ۱ متر و ۸۰سانتی متر است.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت،هادی زارع پور در نشست رؤسای آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق استان به میزبانی آموزش وپرورش دهدشت گفت: نمرات پایانی دیگر پایه های تحصیلی دوره متوسطه با توجه به عملکرد طول سال فعالیت درس در فضای مجازی –آزمونهای آنلاین وفعالیتهای کلاسی ثبت شده ودر دوره ابتدایی نیز بصورت کیفی توصیفی انجام می شود.

وی همچنین گفت: شروع ثبت نام از دانش آموزان پایه نهم برای ورود به مدارس نمونه دولتی  از ۱۷ خرداد آغاز و آزمون در ۲۰ تیرماه برگزار می گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان به ضرورت  ثبت نام کتاب های درسی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان به سامانهwww.irtextbook.comمراجعه و برای دریافت کتاب های درسی  نام نویسی کنند .

وی گفت:طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان از مرداد ماه و برای نو آموزان بدو ورود به دبستان آغاز می شود.

هادی زارع پور گفت: نتایج نقل و انتقالات فرهنگان تا ۱۵ خرداد مشخص می شود.

وی همچنین به ضرورت مشارکت خانواده ها در هدایت تحصیلی دانش آموزان اشاره کرد وگفت: با توجه به پایین بودن درصد استقبال دانش آموزان از رشته های ریاضی وفنی و حرفه ای  هدایت تحصیلی مطلوب از طریق مربیان و خانواده ها انجام شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: رنگ و نوع لباس های دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید  از سوی  انجمن اولیاء و مربیان مشخص می شود .

در این نشست  معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش و پرورش استان هم گفت: با توجه به اختصاص ۷۲۱ واحد مسکونی  در یاسوج- دهدشت- گچساران و باشت  جهت ثبت نام  افرادی که اطلاعات آنها ناقص و یا معترض به نتایج پالایش شده هستندسامانه های prople.medu.irو maskan.medu.ir   سامانه تا ۲۰ خرداد باز است .

اردشیر یاری گفت:پاداش پایان خدمت بازنشستگان از طریق منابع داخلی آموزش و پرورش  ازاولویت ها  در حال پیگیری است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان گفت: اولویت اصلی  و کاری آموزش و پرورش ساماندهی نیروی انسانی است .

حسینعلی فاتحی گفت: ساماندهی بر اساس  بررسی شاخص های بازنشستگان-ورودی ها سال تحصیلی-نقل وانتقالات ودر پایان اعلام نیاز ادارات آموزش وپرورش انجام می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان هم گفت: نظارت وبررسی اداره کلاسها وآزمونهای حوزه ابتدایی از اولویتهای کاری است.

علی زهرایی گفت: انتخاب راهبران آموزشی با شاخصهای علمی وتجربی باعث کیفیت بخشی فعالیتها می شود.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: آزمونهای پایانی بویژه در دوره سوادآموزی با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در حال برگزاری و۲مسابقه تجارب آموزشی ویادگیری سواد درخانه در قالب کلیپهای تهیه شده آموزش دهندگان برگزار می شود.

سیدحمدالله خواهش نیک گفت: مراکز یادگیری محلی فرصتی برای مهارت آموزی وانجام فعالیتهای تولید واشتغال وشورای پشتیبانی سوادآموزی یک ظرفیت برای توسعه مشارکت همگانی در امور سوادآموزی است.

حمید محمدی زاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان هم گفت: روابط عمومی در اطلاع رسانی وایجاد جایگاه یک دستگاه اجرایی نقش اساسی دارد وباید به آن توجه ویژه شود.

علی پورکپور رئیس آموزش وپرورش دهدشت نیز با ارائه گزارش عملکردی از آموزش وپرورش دهدشت گفت: در عملکرد سالانه شورای آموزش وپرورش رتبه اول استان را کسب واز سوی استاندار مورد تقدیر قرار گرفت.

در این نشست رؤسای آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق،عشایر واستثنایی مسائل مربوط به فضای های آموزشی-ساماندهی نیروی انسانی-ساعات حق التدریس را بیان کردند.

این نشست به میزبانی آموزش وپرورش دهدشت ودر منطقه ییلاقی دلی مو از توابع سادات امامزاده علی که حد فاصل بین بیشتر مناطق استان است با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت