پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 خرداد 1399 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 78348

فرماندار کهگیلویه:

پذیرش ضمانت زنجیره ای متقاضیان روستایی از سوی بانکها الزامی است

فرماندار کهگیلویه در جلسه مسکن محرومین این شهرستان اظهار داشت :پیشرفت طرح مسکن محرومین مستلزم تسهیلگری در تضامن بانکی است.

صدای جنوب:

علیرضا اتابک ظهر امروز در جلسه  «مسکن محرومین» شهرستان کهگیلویه که با حضور مدیر کل بنیاد مسکن و برخی مدیران بانکهای شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد اظهار کرد:طرح مسکن محرومین یک فرصت برای مشمولین طرح محسوب می شود بطوریکه شاید دیگر تکرار نشود
وی با اشاره به مهلت ساخت این واحدها در شهرستان تا بهمن امسال تصریح کرد: بانکها نهایت همکاری را در تسهیل و پذیرش ضمانت زنجیره ای روستاییان داشته باشند تا در وقت معین این واحد ها تحویل گردد.
جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز اظهار داشت :طرح مسکن محرومین با ۳۰۰۰خانوار در استان و ۷۰۰خانوار شهرستان کهگیلویه با بیشترین جمعیت روستایی و محروم کلید خورده و آغاز شده است.
وی با بیان اینکه انتظار می رود بانکها جهت جذب اعتبارات با بنیاد مسکن همکاری لازم را بنمایند تصریح کرد : تسهیل گری بانکها در جذب متقاضیان بیشتر باعث جذب به موقع این اعتبارات و استفاده کامل سهمیه شهرستان خواهد شد در فیر اینصورت سهمیه به شهرستان دیگر انتقال داده می شود .

بهمن ۹۸ بود که این طرح با سفر محمد باقر نوبخت به استان و امضا تفاهم نامه ای مصوب گردید .بنابر این تفاهم نامه ۳۵۰۰واحد مسکونی به استان تعلق گرفت که این تعداد واحد باید تا بهمن سال جاری (سال ۹۹) به بهره برداری برسد .

بنابر گفته های متولیان طرح برای ساخت این واحد ها ۲۵میلیون تومان کمک بلا عوض تعلق می گیرد و ۴۰میلیون تومان نیز وام مسکن روستایی خواهد بود که از طرف بنیاد مسکن اختصاص خواهد یافت .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت