پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 خرداد 1399 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 78508

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد:

برخورد قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز/توقیف ۵دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در محور گناوه-گچساران

سردار انصاری گفت:ارزش کالاهای کشف شده ۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال، برآورد شده است ودر این راستا ۵ متهم به همراه پرونده هایشان به اداره تعزیرات حکومتی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

صدای جنوب:

به گزارش صدای جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی انصاری” اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضائی در محور های مواصلاتی گناوه به گچساران ایست و بازرسی برپا کردند.
وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری محور گناوه به گچساران طی یک عملیات به ۵ دستگاه خودروی سواری به صورت کاروانی مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران در بازرسی از این خودروها۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار،۴۸دستگاه اتوبخار،۲هزارو۶۸۰عددفندک،۷۶۸عددپاستور،یک هزار و ۵۶۰ عدد خمیردندان،۴هزارو۲۱۲عدد آدامس، ۳دستگاه کولرگازی دو تیکه،۴۵عدد ترازوی دیجیتال،یک دستگاه یخچال فریزر دوقلو که همگی فاقد اسناد گمرکی بودند، کشف و ضبط کردند.
سردار انصاری با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده ۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال، برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این راستا ۵ متهم به همراه پرونده هایشان به اداره تعزیرات حکومتی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت