پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 خرداد 1399 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 78810

شناسایی و دستگیری سارق خودرو در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ TU5 سرقتی با پلاک مسروقه و دستگیری سارق مسلح در این شهرستان خبر داد.

صدای جنوب:

سرهنگ “جهان دیماز” در تشریح جزییات این خبر اظهارکرد: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ TU5 در شهر دهدشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با تعامل ماموران یگان امداد پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری در محورهای ورودی و خروجی شهرستان ایست بازرسی دایر کردند.

دیماز بیان کرد: ماموران خودروی مذکور را در یکی از روستاهای همجوار شناسایی و توقیف و سارق را نیز دستگیر و در بازرسی از آن یک قبضه اسلحه کلاشنیکف، ۵۲ عدد فشنگ جنگی، ۴ عدد فشنگ کلت، ۱۱۶ عدد فشنگ ساچمه زنی و تعداد ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به استعلام وضعیت خودرو از سامانه، گفت: خودروی مذکور علاوه بر سرقت احشام در دهدشت و شهرهای همجوار دارای چند مرحله درگیری با ماموران انتظامی بوده که منجر به مصدومیت آنان شده و به همین خاطر به یکی از استانهای همجوار متواری شده بود.

وی با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه، از مالکان وسائط نقلیه خواست، ضمن توجه به هشدارهای پلیسی در خصوص سرقت خودرو، وسائط نقلیه خود را به تجهیزات ضد سرقت و دزدگیر مجهز کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت