پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 خرداد 1399 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 78907

تغییر با سابقه ترین مدیر شهرستانی کهگیلویه وبویراحمد+تصاویر

باسابقه ترین مدیر شهرستانی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۲۷ سال مدیریت تغییر کرد.

صدای جنوب

صبح امروز و با حضور معاون و حراست سازمان بهزیستی استان آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم بهزیستی شهرستان لنده در فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

در این آیین نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی با بیش از ۲۷سابقه مدیریتی جای خود را به شیرزاد زکی پور از کارمندان باسابقه کهگیلویه داد.

سید باقر حسینی  معاون بهزیستی استان گفت:فعالیت های و تلاش های۲۷ نورعلی کاظمی رئیس بهزیستی شهرستان لنده گفت:تلاش های سازنده و بی نظیر وی در ۲۷ سال گذشته باعث شد که خودش و زندگی اش را وقف جامعه هدف کرد.

وی گفت:محبوبیت وی در بین مردم، مسولان و پرسنل استان و شهرستان ها توانسته است نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی داشته باشند.

معاون بهزیستی استان تصریح کرد:امیدواریم آقای زکی نژاد رییس جدید نیز بتواند با استفاده از تجارب ارزشمند آقای کاظمی در جهت توسعه روز افزون جامعه هدف داشته باشند.

نورعلی کاظمی در این جلسه گفت:اگر کاری انجام شد وظیفه بود و امیدواریم بتوانیم در ادامه خدمت بتوانیم خادم مردم باشیم.

زکی نژاد گفت:سه برنامه مهم راهبرد انتخاب کردیم که بحث تخصصی کردن خدمات، تامین نیروهای تخصصی برای توانبخشی و واحد های خصوصی نیز فعال شوند تا خدمات بهتری صورت پذیرد.

وی گفت:استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان به جهت پیشرفت و تعالی جامعه هدف تلاش گردد.

در ادامه نیز سید خدادوست موسوی فرماندار شهرستان لنده گفت: اداره بهزیستی از جمله ادارات خدمات رسان است که خدمت به معلولان یکی از مقدس ترین کارها است.

وی افزود:تغییر و تحول در سازمان ها یک امر طبیعی است و اگر این صندلی و جایگاه ها ماندنی بود ما امروز اینجا نبودیم.

فرماندار شهرستان لنده گفت:انتظار داشتیم که مدیری که ۲۷سال خدمت کرده است را در یک جلسه ای در شان می گرفتیم که متاسفانه این مهم نادیده گرفته شده است که نشان از ناهماهنگی سیستمی در این اداره کل است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: تلاش های ۲۷ ساله آقای کاظمی برهیچکس پوشیده نیست که پای کاری وی در تمام عرصه و خدمات دهی به جامعه هدف قابل تحسین است.

وی گفت: بدون شک تلاش های خوب و سازنده وی در طول دوران خدمتی وی نشان از توانمندی وی بود و امیدواریم رئیس جدید نیز با استفاده از تجارب ارزشمند وی در جهت خدمت به جامعه معلولان تلاشی مضاعف تر شود.

موسوی گفت: برآورده کردن نیازهای جامعه هدف و حرکت در مسیر توسعه روز افزون از مهمترین تاکیدات ما به رئیس جدید است که امیدواریم این تلاش ها باعث رفع چالش ها و مشکلات جامعه هدف شود.

فرماندار شهرستان لنده گفت:فعالسازی بخش خصوصی و استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت ها در جهت ارتقای سطح خدمات به معلولان باشیم.

وی گفت:بدون شک خدمت در مناطق محروم کاری سخت است ولی بدون شک انسان های توانمند هستند که می توانند از دل همین محرومیت ها به موفقیت برسند.

موسوی گفت:خدمت به معلولین به خصوص توانمندسازی و ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات ویژه به آنان باعث توانمند سازی جامعه معلولان شود.

فرماندار شهرستان لنده گفت:خسته نباشید می گوییم به آقای کاظمی و برای آقای زکی نژاد نیز آرزوی موفقیت می کنیم.

گفتنی است شیرزاد زکی پور از نیروهای با سابقه در بهزیستی کهگیلویه است که امروز جایگزین نورعلی کاظمی به عنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان لنده معرفی شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت