پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 خرداد 1399 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 79003

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تدوین نقشه راه استان در سال جهش تولید/باز بودن درب حوزه اقتصادی استانداری به روی بخش خصوصی حتی در روزهای تعطیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقشه راه استان در راستای تحقق شعار جهش تولید تدوین خواهد شد و دستگاه‌ها باید با اجرای این برنامه‌ها زمینه جهش تولید در استان را فراهم کنند.

صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقشه راه استان در راستای تحقق شعار جهش تولید تدوین خواهد شد و دستگاه‌ها باید با اجرای این برنامه‌ها زمینه جهش تولید در استان را فراهم کنند.

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ‌با تاکید بر اینکه به عنوان مجموعه دولت آمادگی داریم که مشکلات بخش خصوصی را به صورت ویژه بررسی کنیم، اظهار داشت: درب حوزه اقتصادی استانداری حتی در روزهای تعطیل به روی بخش خصوصی باز است.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به شعار سال ۹۹ یعنی جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت ها برای رونق تولید استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، تاکید کرد: باتوجه به حساسیت موضوع اعضای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید ثابت باشند و مدیران دستگاه های اجرایی عضو در این شورا و تشکل ها موظف به معرفی نماینده رسمی خود هستند.

صمیمی با تاکید بر اینکه حذف قوانین مزاحم تولید یک ضرورت انکار ناپذیر است، گفت: می طلبد دستگاه های متولی با تشکیل یک تیم تخصصی جهت رفع این مشکل اقدام کرده و خروجی نشست های خود را به استانداری ارائه دهند تا در سطح کلان به صورت ویژه پیگیری شود.

وی خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی از ظرفیت ها، مشکلات و راهکارهای دستگاه های اقتصادی استان شد و گفت: در صورت وجود آمار دقیق و واقعی می توان نقشه راه جهش تولیدی استان را با ایجاد اشتغال پایدار تدوین کرد.

صمیمی باتوجه به اهمیت نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی خواستار ابلاغ و ارسال مصوبات این شورا به دستگاه های اجرایی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت