پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 خرداد 1399 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 79115

بسیج میدان دار عرصه جهاد و تلاش در مبارزه با آتش سوزی ها ی لنده+تصاویر

بسیج به عنوان یکی از نیروهای عمل کننده در خط مقدم بحران ها است که در آتش سوزی های اخیر سطح استان به خصوص در شهرستان های گرمسیری در خط مقدم این نبرد بودند.

صدای جنوب

با شروع فصل تابستان شاهد افزایش آتش سوزی ها در مناطق مختلف استان به صورت عمدی و یا سهوی هستیم که دامنه این آتش سوزی ها باعث به تاراج رفتن سرمایه های ملی و از بین رفتن محیط زیست می شود.

 

با شروع این آتش سوزی ها در مناطق مختلف استان نیروهای بسیجی به عنوان یک نیروی همیشه در میدان پا به پای نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری در تمام صحنه ها هستند.

 

در آتش سوزی های شهرستان لنده نیروهای بسیج حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) ناحیه مقاومت بسیج لنده به عنوان یکی از بروز ترین و پای کارترین نهادهای است که در چند آتش سوزی گذشته به خوبی توانستند به نبرد مستقیم با آتش بپردازند و نقش مهمی در اطفای این اتش سوزی ها داشته باشند.

 

تلاش های ستودنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده و حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) در چند روز گذشته در این آتش سوزی ها در کنار فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت واقعا ستودنی بود به طوری که فرماندار و مسئولان  شهرستان لنده به طور ویژه از زحمات انان قدردانی کردند.

 

smart

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت