پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 خرداد 1399 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 79229

احتمال افزایش قیمت نان و پر کشیدن آن از سفره مردم کهگیلویه و بویراحمد/استاندار موافقت نکند

پیش از ظهر امروز جمع کثیری از نانواداران مرکز کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به قیمت پایین نان وارد استانداری کهگیلویه و بویراحمد شدند و خواستار رسیدگی مسوولان استان به مطالبه خود شدند.

صدای جنوب :

پیش از ظهر امروز جمع کثیری از نانواداران مرکز کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به قیمت پایین نان وارد استانداری  شدند و خواستار رسیدگی مسوولان استان به مطالبه خود شدند.

این درحالی است که بسیاری از مردم به دلیل شرایط بداقتصادی در تهیه چندقرص نان ناتوان وخطر پرکشیدن آن ازسفره آنها وجود دارد.

یکی از این افراد  گفت: قیمت نان پایین است و مدتی است که خواستار افزایش قیمت نان هستیم در حالی که آرد را از شیراز تامین می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال فارس که مردم از کیفیت پایین نان به شدت گلایه دارند، افزود: کیفیت پایین نان به دلیل آرد آن است. آرد کارخانه یاسوج بی‌کیفیت است به همین دلیل کیفیت نان مورد انتقاد مردم است.

آقائی عنوان کرد:  از ۳۰۰ واحد خبازی در مرکز استان تعداد زیادی آرد خود را از شیراز تامین می‌کنند، واحدهایی که آرد خود را از شیراز تامین می‌کنند کیفیت بهتری نسبت به واحدهایی دارند که از آرد کارخانه یاسوج استفاده می‌‌کنند.

گفتنی است که تجمع واحدهای خبازی و احتمال افزایش قیمت نان را طی تماس تلفنی از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد جویا شدیم که سالار حسین‌پور گفت: هم‌اکنون جلسه‌ای با حضور معاون اقتصادی استاندار در همین خصوص در حال برگزاری است.

وی در پایان با اشاره به احتمال افزایش قیمت نان گفت: افزایش قیمت نان منوط به نظر استاندار است، ضمن اینکه کیفیت آردها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت