پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1399 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 79380

ترند شدن #تاجگردون، #پایبند_قانونیم در کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

یکی از موضوعات مهمی که امروز سوژه کاربران فضای مجازی در توئیتر شد مساله تمکین و تبعیت از قانون از سوی غلامرضا تاجگردون و طرفدارانش بود.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب اعتبارنامه منتخب شهرستان های گچساران و باشت در مجلس یازدهم موضوع اول رسانه های استانی و کشوری در یک ماه اخیر شده است و فراز و نشیب های زیادی را به دنبال داشت.

در حالی که اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق در حال بررسی است اما گمانه زنی ها نیز در خصوص نتیجه بررسی ها به قوت خود باقی است.

یکی از موضوعات مهمی که امروز سوژه کاربران فضای مجازی در توئیتر شد مساله تمکین و تبعیت از قانون از سوی غلامرضا تاجگردون و طرفدارانش بود.

کاربران کهگیلویه و بویراحمدی توئیتر که به نظر می رسید برخی از ان ها طرفداران تاجگردون بودند عصر امروز با انتشار محتواهایی ذیل هشتگ های #تاجگردون و #پایبند_قانونیم ضمن پایبندی خود به قانون، اعلام کردند در صورتی که اعتبارنامه منتخب گچساران و باشت از سوی نمایندگان تایید نشود به قانون تمکین خواهند کرد.

توجه کاربران فضای مجازی به موضوع تبعیت از قانون و تمکین به ان نشان می دهد تا چه اندازه مردم بر روی این مساله حساس هستند و منتخب گچساران و باشت را در این مورد خاص به تبعیت از قانون دعوت می کنند.

در ادامه تعدادی از توئیت های کاربران را مشاهده می کنید:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت