پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1399 ساعت 15:04:: شناسه خبر: 79512

دیدار سرپرست مدیریت جهادکشاورزی و مدیران ادارات تابعه با مسئولان قضایی کهگیلویه

به مناسبت هفته قوه قضائیه سرپرست مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه صبح امروز همراه بامدبران ادارات تابعه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه دیدار کردند.

صدای جنوب :

به مناسبت هفته قوه قضائیه سرپرست مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه صبح امروز همراه بامدبران ادارات تابعه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام دانشخواه در سخنانی گفت:قوه قضائیه نقطه امید مردم در اجرای عدالت است و خوشبختانه رضایتمندی مردم دراین زمینه کاملا مشهود است.
وی اظهار کرد: دستگاه قضایی همیشه در بسط و گسترش عدل، تامین و گسترش امنیت، رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و مجاهدت در جهت حفظ بیت المال تلاش می کند که قابل تقدیر است.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اظهار داشت: دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری میان جهاد کشاورزی و دادگستری موجب سهولت امور در حوزه کشاورزی می‌شود.
علیرضا نیکویی زاده گفت:علی‌رغم مشکلات ناشی از بیماری کرونا برداشت محصولات کشاورزی در شهرستان کهگیلویه انجام، به طوریکه تاکنون بیش از ۲۵هزارتن گندم مازاد بر نیازکشاورزان خریداری شده که رکوردی امیدوار کننده است.
وی افزود:همچنین بیش از ۵۰۰ تن کلزا برداشت که این میزان خرید کلزا بی سابقه است.

نیکویی زاده از حمایت رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه درزمینه پیگیری و برطرف نمودن مشکلات حوزه کشاورزی قدردانی کرد.
مجید کرمی نیز گفت:دادگستری شهرستان کهگیلویه از همکاری با جهادکشاورزی وادارت تابعه استقبال می کند.
رئیس دادگستری کهگیلویه افزود:نقش جهادکشاورزی و ادارات تابعه در رونق تولید وتامین موادغذایی ارزنده است و همزمان در صیانت از اراضی،حفظ منابع ملی، نظارت بر کشتار دام وسلامت آن و خدمت رسانی به عشایر تاثیر چشمگیری دارند.
وی تاکید کرد هرجا که نیاز باشد مجموعه قضایی شهرستان به مشکلات حوزه کشاورزی ورود می کند.

برپایه گزارش صدای جنوب، در این دیدار، آقایان اجتهادی مدیر امور عشایر، آویزش مدیر اداره منابع طبیعی و حسینی رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه حضور داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت