پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 تیر 1399 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 79609

امام جمعه دهدشت:

قیمت‌های سرسام‌آور بازار و اجاره مسکن داد مردم را درآورده است

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست مسؤولان قضایی شهرستان دستگاه قضا را مامن و پناهگاه مستضعفان دانست و اظهار داشت: این روزها امیدآفرین برای نظام و خار چشم دشمنان است.

صدای جنوب :

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست مسؤولان قضایی شهرستان دستگاه قضا را مامن و پناهگاه مستضعفان دانست و اظهار داشت: این روزها امیدآفرین برای نظام و خار چشم دشمنان است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه قوه قضائیه در یک سال اخیر برای نظام آبروداری کرد، گفت: در همه تلاطم‌ها و نافرجامی‌هایی که در گذشته ایجاد شده بود قوه قضاییه سنگ تمام گذاشت و مردم را امیدوار می‌کند.

وحدانی‌فر تصریح کرد:  نگاه رئیس قوه حبس و دستگیری نیست بلکه
عملا سبک زندگی اسلامی و عدالت علوی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه توقع از قوه قضائیه اجرای عدالت است، افزود:
چون هر شخصی از منظر خود تعریفی دارد اجرای آن دشوار می‌شود. عدالت یک شاخصه در حکومت اسلامی است چون هر مسؤول به زعم خود تعبیر دارد کار سخت می شود.

امام جمعه دهدشت به تبیین بخشی از انتظارات رهبر انقلاب از قوه قضائیه پرداخت و گفت: ورود جدی برای تحقق شعار سال و تأمین امنیت اقتصادی جامعه مهم است.

 

وی برخورد جدی با زمین‌خواری را از دیگر انتظارات رهبری برشمرد و تصریح کرد: در این قضیه اینکه چه کسی زمین داده و مجوز صادر کرده مهم است و باید برخورد شود.

امام جمعه دهدشت وضعیت شهرستان را متذکر شد و با بیان اینکه برخی واقعا به بهانه کرونا همه مسایل را رها کرده‌اند و رسیدگی نمی‌کنند، گفت: مسؤولان می‌گویند تا دو سال آینده باید با کرونا زندگی کرد و قرار نیست همه چیز تعطیل شده و به حال خود رها شود.

وحدانی‌فر خواستار ورود مدعی‌العموم به نظارت بر بازار شد و گفت: با وجود ادعای مسؤولان و متولیان نظارتی اما هیچ قاعده و قانونی در بازار دهدشت وجود ندارد و برخی اصناف تافته جدابافته‌ای شده‌اند و هر طور دوست دارند کاسبی می‌کنند.

وی همچنین ورودی‌های دهدشت را یادآور شد و گفت: وضعیت نامطلوب مبادی ورودی شهر را به شهر ارواح تبدیل کرده است.

امام جمعه دهدشت اضافه کرد: تنظیف سطح شهر و جداول هدایت آبهای سطحی مناسب نیست در دهدشت یک خیابان نظافت شده مشاهده نمی‌شود این چه وضع بهداشت در این شهر است؟

وحدانی‌فر گفت: قیمت‌های سرسام‌آور و اجاره مسکن داد مردم را درآورده و آنها را در تنگنا قرار داده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت