پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آبان 1395 ساعت 09:08:: شناسه خبر: 8085

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

بازگشت به چرخه تولید۳۰ واحد تولیدی بخش‌های مرغداری، آبزی پروری و صنایع تبدیلی در سه سال گذشته

گوهرکانی گفت: برای به چرخه تولید بازگرداندن این واحدهای تولیدی ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران بخش خصوصی پرداخت شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۵۰میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمرانی و تولیدی راکد حوزه کشاورزی این استان در دولت یازدهم هزینه شد.

به گزارش صدای جنوب،جعفر گوهرگانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار از سه سال گذشته تاکنون برای تکمیل ۲۰ طرح عمرانی زیرساخت‌های کشاورزی و ۳۰ واحد تولیدی راکد هزینه شده است.
وی عنوان کرد: پمپاژ آب کشاورزی در مناطق آبلش، مختار، چالموره و چاه تلخ،چاه‌های آهکی روستاهای دیل و آرو و سادات رودشتی و اجرای طرح‌های کانال‌های انتقال آب کشاورزی از مهمترین طرح‌های عمرانی نیمه تمام تکمیل شده در دولت تدبیر و امید است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای اجرای تأمین آب این طرح‌ها ۲۰۰ میلیارد ریال و آبیاری آنها ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
گوهرگانی اظهار داشت: از سال ۹۲ تاکنون ۳۰ واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مرغداری، آبزی پروری و صنایع تبدیلی به چرخه تولید بازگشتند.
وی گفت: برای به چرخه تولید بازگرداندن این واحدهای تولیدی ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران بخش خصوصی پرداخت شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون ۲۵ واحد مرغداری و ۲۲ طرح صنایع تبدیلی راکد در این استان وجود دارد که بازگرداندن آنها به چرخه تولید از طریق کارگروه رفع موانع تولید قابل تحقق است.
گوهرگانی از تلاش‌های استاندار و متولیان برای رفع موانع تولیدات کشاورزی قدردانی کرد.
وی همچنین از اجرای طرح توسعه باغ‌ها در ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار باغ در این استان از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون خبر داد.
گوهرگانی ابراز کرد: برای اجرای این میزان باغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
بر اساس گزارش ها،کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی است که ۳۰ درصد آن آبی است و۲۷ درصد نیروی کار فعال این استان در بخش کشاورزی کار می‌کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت