پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1399 ساعت 15:04:: شناسه خبر: 81019

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان لنده:

شورای نگهبان بهترین صافی برای حفظ دستاورد های نظام است/هجمه و حمله به شورای نگهبان ناشی از گزینش دقیق این شورا است

لطف الله آهنین جان گفت: چهار دهه است که رسالت سنگین شورای نگهبان همانند یک صافی قدرتمند برای حفظ دستاوردهای نظام و پالایش افراد برای منسب های مهم و حیاتی کشور عمل کرده است.

صدای جنوب

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان لنده در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرستان به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت:بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد که رهنمون های امامین انقلاب در مدیریت ایرانی و اسلامی کشور ایران در تاریخ به دلیل تحریم های ظالمانه کم نظیر و بی سابقه بوده است.

 

وی افزود: تاسیس شورای نگهبان یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی در پالایش و خروجی ناب نیروهای است که توان مدیریت کشور در حوزه های مختلف را برعهده دارد که این نهاد تنها نهادی در کشور است که چارت اداری و استخدامی ندارد ولی این نهاد یکی از نهادهای مورد تاکید و حمایت ویژه امامین انقلاب بوده و هست.

مسول دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان لنده تصریح کرد: شورای نگهبان به عنوان یکی از صافی های قدرتمند نظام برای انتخابات و پالایش افراد مختلف است و به همین دلیل است که برخی ها از این شورا به دلیل تخلفات گسترده رد صلاحیت می شوند همیشه بدگوی این شورا هستند.

وی افزود: شورای نگهبان باتوجه به ارزش کرامت انسانی افراد رد صلاحیت ها را در منظر عمومی اعلام نمی کند ولی به شخص فرد تخلفات و علت رد صلاحیت آن را اعلام می کنند.

آهنین جان گفت: هجمه با شورای نگهبان ناشی از گزینش دقیق و دغدغه این شورا در حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان ها است.

وی افزود: اگر دشمن از ما تعریف کرد باید بدانیم جایی از کار ما دارای مشکل اساسی است و اگر رادیوهای بیگانه بدگویی ما شدند بدانید در مسیر درست حرکت می کنیم که این نشان از بصیرت شناسی دقیق است.

مسول دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان لنده اظهار کرد: ۱۲نفر براساس مصالح نظام در شورای نگهبان کار های خود را به طور منظم انجام می دهند که متاسفانه همین افراد از سوی دشمنان مورد خصومت و تهمت و تحریم قرار می گیرند که نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان و توانمندی این اعضا است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت