پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1399 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 81023

مردم دیشموک از بی آبی رنج می‌برند

امام جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: گناه روح و روان انسان را آلوده می کند و آرامش را از انسان در دنیا و آخرت سلب می کند.

صدای جنوب :

حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: گناه روح و روان انسان را آلوده می کند و آرامش را از انسان در دنیا و آخرت سلب می کند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مجلس شورای اسلامی یازدهم امید و انتظار مردم است زیرا مردم ایران اسلامی از طریق دشمنان مورد همجمه اقتصادی و تحریم قرار دارند.

وی افزود: افرادی در داخل کشور همگام و همزمان با دشمن خیانت می کردند اما مردم ایران با چنین هجمه هایی پای صندوق های رای حاضر شدند.

راوند با اشاره به تشکیل یکی از قوی ترین مجلس بعد از انقلاب ادامه داد: دلیل قوی بودن آن جوانان با انگیزه در کنار مدیران با سابقه و پرتوان می باشد که این مجلس به مسائل انقلاب حساس است و این گونه نشان دادند. خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به ترجیح مسائل ملی و انقلابی به مسائل جناحی و شخصی گفت:اگر نماینده مجلسی به شخصی که به او رای داده اما کاردان نیست نباید او را در پست های حساس بگمارد. راوند افزود: نمایندگان مجلس نباید به دنبال جناح بازی و جوسازی باشند.سوگند دسته جمعی نمایندگان مجلس قسم شرعی است که این سوگند برای آنان تعهد ایجاد می کند.

وی با اشاره به مسئله کلیدی کشور که همان رونق تولید و اشتغال است ادامه داد» در خصوص مسئله ماسک و تولید آن در سطح بخش دیشموک جهش تولید رخ داده که مسئولان می توانند با حمایت از جوانان انقلابی اشتغال را رونق دهند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به گرانی های بازار و ضرورت نظارت قوه قضائیه گفت:قوه قضائیه،امور صنفی دست به دست هم دهند و گرانی های بازار دیشموک که مغازه به مغازه قیمت ها متغیراند را کنترل کنند.

وی با اشاره به کارکردن دولت ها در سال آخر دوره دوم افزود: مسئولین در قوه مجریه دقت کنند که تا لحظه ی آخر به مردم خدمات رسانی کنند. راوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بیماری کرونا ادامه داد:وقتی انسان مشاهده می کند که عده ای از مردم همین مساله کوچک ماسک زدن را رعایت نمی کنند انسان از کادر پزشکی خجالت می کشد. خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به عروسی های آنچنانی و تشکیل جلسه شورای فرهنگ عمومی در خصوص نهی شدن برپایی مجالس عروسی گفت: جان انسان حتی اگر برای عبادت در خطر باشد بایستی جان انسان را نجات داد.نیاز هست تا مردم عروسی ها در این شرایط خاص کرونایی به صورت تجمع آمیز برگزار نکنند که جان انسانی به خطر نیفتد.

وی با اشاره به شگردهای آمریکا جهت مقابله با نفوذ منطقه ای ایارن در منطقه آسیا افزود: دشمن با چهار برنامه درصدد کنترل ایران با برنامه هایی همچون مقابله با قدرت دریایی،موشکی و ایران هراسی است.

راوند ادامه داد:یکی از راهبردهای آمریکایی ایجاد اختلاف در بین مقاومت اسلامی همچون حشدالشعبی،حزب الله،زینبون،فاطمیون و حماس است که ایران درصدد حکومت بر شماست.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به راه اندازی تبلیغات رسانه ای در خصوص تفاهنامه همکاری بین ایران و چین و واگذاری ۲۵ ساله جزایر ایرانی به چین گفت:همکاری های ایران و چین بیش از ۱۰۰ سال هست که هرساله قوت می گیرد.

وی افزود: در سال ۱۳۹۴ دولت ایران و چین توافق ۲۵ ساله تجاری بستند که مورد تایید و تاکید رهبری است و این توافق امری حکمیانه و درست است.

راوند با اشاره به جنگ رسانه ای دشمنان ادامه داد: جنگ رسانه ای دشمنان به جهت مقابله با بی اثرسازی تحریم هاست،توافق ایران و چین زمینه رشد اقتصادی ایران و چین را در پی دارد. خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به واگذاری جزایر ایران به شرکت های خصوصی ایرانی گفت: این تفاهنامه به معنای واگذاری جزایر ایران نیست.

راوند با اشاره به سالروز تشکیل نهاد انقلابی شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان وظیفه نظارت بر قانون،نظارت براجرای انتخابات و تفسیر قانون اساسی را برعهده دارد که روز تشکیل شورای نگهبان را بر اعضای این نهاد انقلابی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم. وی با اشاره به تنفجار ناو آمریکایی در ۲۲ تیرماه ادامه داد: انفجار ناو آمریکایی نشان از بی لیاقتی دولت ترامپ است که این ناو و انفجار آن نشان پوشالی بودن ابهت آمریکایی است.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به سخنان سردار اسماعیل قاآنی مبنی بر تدارک تابستان داغ آمریکایی برای ملت ایران گفت:آمریکایی ها تابستان داغی را برا ملت ایران تدارک دیده بودند اما این تابستان داغ گربیان خودشان را گرفته است.

راوند افزود: اکنون به آتش کشیدن ناو آمریکایی را در آب های آمریکا می بینیم.آمریکایی ها باید بدانند آتشی که سال ها در منطقه ما برافروخته بودند دامن خودشان را روز به روز بیشتر می گیرد که جا دارد از این سخنان سردار قاآنی و سپاه قدس ایران تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به ۲۹ ذی الحجه سالروز شهادت امام جواد(ع) ادامه داد: در عظمت امام جواد(ع) همین بس که امام رضا(ع) می گوید مولودی با برکت تر از امام جواد(ع) برای شیعیان به دنیا نیامده است.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به دیدار یحیی بن عکسم و مناظره با امام جواد(ع) افزود: امام جواد(ع) با حجت الهی خود امامت الهی اش را بر همگان آشکار کرد که مورد اذعان همگان قرار گرفت.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به نامگذاری روز ازدواج همزمان با سالروز حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) ادامه داد: خداوند با ازدواج انسان را بی نیاز می کند و انسان نباید با قید و بندهای دنیوی همچون نداری و فقر ازدواج را به تاخیر بیندازد. وی افزود: با ازدواج نصف دین اسنان تکمیل می شود و خداوند ضمانت ازدواج را کرده است کما اینکه حضرت زهرا(س) همسر خوبی برای امیرالمومنین(ع) بود. راوند با اشاره به مشکلات کم آبی و بی آبی در برخی از روستاهای بخش دیشموک و نقاط شهری ادامه داد:خیلی از روستاها هفته ها آب ندارند ولی هرچه حرف می زنیم مسئولین توجهی نمی کنند. وی افزود:برخی از روستاهای بخش دیشموک لوله کشی آب ندارند اما مسئولین توجهی نمی کنند،داخل شهر برخی از کوچه ها از سال ۱۳۹۶ ساخته و پروانه گرفتند اما همچنان از بی آبی رنج می برند. امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به بی آبی برخی از نقاط شهر دیشموک ادامه داد: اگر بگوئیم تنها شهر بی آب کشور دیشموک است بد نگفتم! راوند گفت:استاندار به این شهر توجه کند،مسئولین نظارت کنند اگر بودجه وجود ندارد بودجه ای به این شهر اختصاص دهید و مشکل آب شهر دیشموک را حل کنید. وی با اشاره به مشکلات مردم و عزیمت مسئولین استانی به دیشموک افزود: اولین سفر کاری استاندار به بخش دیشموک بود و از نزدیک محرومیت ها را دید که از ایشان تقدیر و تشکر می کنم. امام جمعه دیشموک ادامه داد: بعد از سفر استاندار تا به حال هیچ کاری برای مردم شهر دیشموک در این زمینه صورت نگرفت،مردم در زمینه آب رسانی و برق رسانی مشکلات زیادی دارند که می طلبد مسئولین به این مساله توجه جدی کنند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت