پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 تیر 1399 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 81068

توزیع اقلام حفاظتی و بهداشتی توسط حوزه جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمرکهگیلویه به بیماران خاص و اعصاب و روان بیمارستان امام خمینی(ره)

اقلام حفاظتی و بهداشتی توسط حوزه جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیماران خاص و اعصاب و روان بیمارستان امام خمینی(ره) اهداء شد.

صدای جنوب :

اقلام حفاظتی و بهداشتی توسط حوزه جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیماران خاص و اعصاب و روان بیمارستان امام خمینی(ره) اهداء شد.

 

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دبیر حوزه جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در بین بیماران خاص و اعصاب و روان بسته های بهداشتی و حفاظتی به بیماران اهداء شد.

 

میترا پریچهر در ادامه اذعان کرد: جمعیت هلال احمر و حوزه جوانان و داوطلبان همیشه در زمان نیاز به مسوولیت اجتماعی و انسان دوستانه خود عمل می کند.

 

وی بسته های اهدایی را شامل ماسک و مواد ضد عفونی عنوان و تصریح کرد: با توجه به اینکه بیماران خاص و اعصاب و روان آسیب پذیری بیشتری در مقابل بیماری کرونا دارند این بسته ها میان آنها توزیع شد و امیدواریم با فعالیت های پیشگیرانه هلال احمر و سایر دستگاه ها و با همت داوطلبان و خیرین و اقدامات داوطلبانه آن ها در تهیه و تولید ماسک و سایر وسایل حفاظتی شخصی و توزیع میان اقشار آسیب پذیر بصورت رایگان،خطرات بیماری کرونا کاسته شود و به زودی شاهد جامعه ای بدون ویروس کرونا باشیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت