پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 تیر 1399 ساعت 15:04:: شناسه خبر: 81083

اولین روز کاری حجت‌الاسلام موحد بعد از پایان قرنطینه/تاکید بر برطرف شدن مشکلات فیبر نوری بهمئی /مسئولین باید ارتباطات مخابراتی پایدار و قوی در اختیار مردم قرار دهند

حجت الاسلام موحد از مدیرعامل مخابرات استان و مدیرکل فناوری و اطلاعات استان درخواست کرد تا گزارش کامل از نیازمندی های مناطق چهار شهرستان جهت ارائه به وزیر ارتباطات تدوین و آماده کنند.

صدای جنوب :

ظهر امروز سید محمد موحد در اولین روز کاری بعد از پایان قرنطینه در جلسه ی ویدیو کنفرانسی مشکلات مخابراتی و ارتباطی شهرستان بهمئی را بررسی کرد.

در این نشست مجازی مهندس امیری مدیرعامل مخابرات استان، مهندس غلامپور مدیرکل فناوری و اطلاعات استان، حکمت اله سنایی فرماندار شهرستان بهمئی و جهانیان رئیس مخابرات این شهرستان نیز حضور داشتند.

سید محمد موحد در این نشست با تاکید بر نقش عظیم تکنولوژی و فضای مجازی در زندگی امروز آن را جزء جدایی ناپذیر از زندگی مردم دانست.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به حیاتی بودن ارتباطات ، مسئولین باید بتوانند ارتباطات مخابراتی پایدار و قوی در اختیار مردم قرار دهند.

موحد ضمن تشکر از زحمات مدیران و پرسنل مخابرات استان بیان داشت: شرکت مخابرات استان باید هرچه سریعتر مشکلات فیبر نوری این شهرستان را حل کند تا شاهد قطعی ارتباط در این شهرستان نباشیم، موحد با تاکید بر ارتقاء اینترنت مناطق مختلف به ۴G ، و تاکید بر اینکه برخی از مناطق فاقد اینترنت هستند خواستار پیگیری جدی مسئولین در این زمینه شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نه تنها به شهرستان بهمئی و بلکه بعضی مناطق دیگر شهرستان ها از ارتباطات خوبی برخوردار نیستند ، این انتظار می‌رود که مسئولان تلاش کنند تا ارتباط پایدار برای تمامی مناطق فراهم گردد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا انتظار می رود با همکاری مخابرات زیر ساخت های ارتباطی در مدارس برای آموزش غیر حضوری با ظرفیت بهتر صورت بپذیرد.

موحد در پایان از مدیرعامل مخابرات استان و مدیرکل فناوری و اطلاعات استان درخواست کرد تا گزارش کامل از نیازمندی های مناطق چهار شهرستان جهت ارائه به وزیر ارتباطات تدوین و آماده کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت