پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آبان 1395 ساعت 00:08:: شناسه خبر: 8137

حاشیه نویسی صدای جنوب؛

آیا «عدل هاشمی» حرف «موسی خادمی» را بی پاسخ می گذارد/اقای هاشمی پور لطفا اصل مطلب (+تصاویر)

سورنا ستاری که از نبود پارک علم و فناوری در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار تأسف خورده بود، به شدت مسئولان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: چرا باید راه اندازی یک پارک در این استان ۱۰ سال بطول بی انجامد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج سفر کرد و در این سفر ابتدا با فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و شرکت های دانش بنیان دیدار کرد و بعد از آن در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد که غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و عدل هاشمی نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز حضور داشتند، شرکت کرد.

سورنا ستاری که از نبود پارک علم و فناوری در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار تأسف خورده بود، به شدت مسئولان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: چرا باید راه اندازی یک پارک در این استان ۱۰ سال بطول بی انجامد.

ستاری گفت: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که فاقد پارک علم و فناوری است، او اگر چه در برنامه عصر خود که با حضور مدیران کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، لحن خود را تندتر و اظهار کرد: چرا ۱۰ سال مردم را الاف کردید و اگر واقعا اراده‌ای نیست، بگویید تا مردم تکلیف خود را بدانند چرا موضوع را یکسره نمی‌کنید، و اگر نمی‌توانید تا یک نفر دیگر را برای این کار بیاوریم.

او گفت: باید ببینیم چه کسی در این مسئله مقصر است و آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد این موضوع را پیگیری کرده یا نه؟

موضوع پارک علم و فناوری که سال های از طرح آن در استان کهگیلویه و بویراحمد مسئله ای بود که موجب تأسف معاون رئیس جمهور هم شد، «ستاری» تعجب کرد که چرا باید ۱۰ سال جوانان و مردم این استان را برای راه اندازی یک پارک اینگونه معطل کرده اند، او بنظر می رسد که به شدت از دست مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نگران باشد و بیان کرد: نباید به خاطر زمین همچنین مسئله ای معطل بماند.

به گزارش کبنا، آنطور که مشاهده می شد، سورنا ستاری از این وضعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد ناراحت بود که ناراحتی او به سید موسی خادمی نیز سرایت کرد.

در ادامه این جلسه عدل هاشمی نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با بیان اینکه در کل کشور متاسفانه همایش‌ها و گردهمایی‌هایی از اقتصاد مقاومتی خوبی شکل می‌گیرد، اظهار کرد: فلان هنوز هیچی عوض نشده است. این حرف «هاشمی» موجب گردد تا موسی خادمی واکنش نشان دهد.

خادمی در پاسخ به این سخن حاج «عدل هاشمی پور» گفت: بروید سر اصل مطلب و در مورد پتروشیمی صحبت کنید.

نماینده کهگیلویه بزرگ که از این حرف «سید موسی خادمی» ناراحت شده بود، اظهار کرد: دیگر عرضی ندارم و ادامه نمی‌دهم آقای ستاری این همه راه آمده‌است تا مشکلات را پیگیری کند. عدل هاشمی بعد از این اظهارات خود، به نشانه اعتراض سکوت کرد. هاشمی به درخواست سایر مسئولان مبنی بر ادامه صحبت‌های خود هیچ واکنشی نشان نداد.

 بعد از این اتفاق، کاغذهای زیادی بین غلام محمد زارعی و عدل هاشمی در این جلسه رد و بدل شد، تا جایی که زارعی به برخی از آنها می خندید و حتی با اشاره به «نوروزی» رئیس سازمان مدیریت حرفی زد که او را نیز به خنده وا داشت.

گفته می شود این «کاغذها» در خصوص این حرکت استاندار نوشته می شد و حتی یکی از این کاغذها را به دست استاندار رساندند.

باید ببینیم تا چه حد مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از شدت ناراحتی معاون رئیس جمهور که گفته بود، من از راه اندازی پارک علم و فناوری با تمام وجود حمایت می کنم و وقتم در اختیار مسئولان بنیاد نخبگان ملی است، عبرت می گیرند.

و اینکه «عدل هاشمی» از تذکر استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا چه حد سعه صدر نشان می دهد و او را بدون پاسخ می گذارد.

به گزارش کبنا، حسن نوروزی طبق معمول در این سفر نیز به برخی از کلیات وضعیت پروژه ها و اعتبارات اشاره کرد.

حاشیه نویسی صدای جنوب!

در اینکه سردارهاشمی پور از هر فرصتی برای بیان مشکلات حوزه انتخابیه استفاده می کند و در حضور بسیاری ازمسئولان ارشد کشور این مشکلات را فریاد زده است شکی نیست اما بیان بعضی سخنان چون بی اثربودن همایش و گردهمایی ها در حضور مسئولان رده بالای دولت شاید ضرورتی ندارد و نماینده کهگیلویه بزرگ همانطور که استاندارمحترم نیز گفتند در چنین فرصت هایی ،اصلا مطلب(مشکلات کهگیلویه بزرگ) را بیان کند.

kebna-2kebna-3kebna-4kebna-5kebna-6kebna-7kebna-8kebna-9kebna-10kebna-11kebna-12kebna-13kebna-14kebna-15kebna-16kebna-17kebna-18kebna-19kebna-20kebna-21kebna-22kebna-23kebna-24kebna-25kebna-26kebna-27kebna-28kebna-29

نظرات

  1. ناشناس گفت:

    حاج عدل باور کن اینها کار نمی کنند و کارشکنی می کنند.مگه نگفتی مناقصه پتروشیمی برگزار گردید

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت