پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مرداد 1399 ساعت 00:05:: شناسه خبر: 81545

آیین معارفه رئیس جدید هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به بیان گزارش عملکرد چندساله هیئت‌ مدیره فعلی پرداخت و از نقش آن هیئت در ارتقاء کیفیت نظارت و تعیین راهبرد‌های کلان و مؤثر در امور اجرایی سازمان و تحقق موفقیت‌ها و دستاورد‌های مثمر ثمر اقتصادی و حرکت روبه‌جلوی سازمان یادکرد.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، امروز شنبه ۴ مرداد ماه ۱۳۹۹ آئین تکریم و معارفه دو نفر از اعضای جدید هیئت‌ مدیره سازمان با حضور اعضای جدید و سابق و برخی از مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

در این نشست محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به بیان گزارش عملکرد چندساله هیئت‌ مدیره فعلی پرداخت و از نقش آن هیئت در ارتقاء کیفیت نظارت و تعیین راهبرد‌های کلان و مؤثر در امور اجرایی سازمان و تحقق موفقیت‌ها و دستاورد‌های مثمر ثمر اقتصادی و حرکت روبه‌جلوی سازمان یادکرد.

نایب‌ رئیس هیئت‌ مدیره سازمان اقتصادی کوثر در ادامه این آئین تکریم و معارفه، سوابق اعضای جدید را بیان و از اعضای سابق هیئت‌ مدیره نیز قدردانی و برای آنان آرزوی توفیق کرد.

در این نشست که با حضور علی گرجی‌زاده مشاور حقوقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدرضا باقری عضو هیئت‌مدیره، عدل هاشمی پور عضو و رئیس جدید هیئت‌مدیره، منصور میرمرادی عضو و رئیس سابق هیئت‌مدیره و مالک رحمتی عضو سابق هیئت‌ مدیره برگزار شد،

اعضای سابق با تأکید بر عملکرد صادقانه هیئت، از پشتکار و سرسختی مجموعه اعضاء هیئت‌ مدیره سازمان در خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره کردند.

طی حکمی از سوی سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، عدل هاشمی پور و محمدباقری، مشاور مالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره سازمان اقتصادی کوثر منصوب شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت