پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مرداد 1399 ساعت 08:05:: شناسه خبر: 81559

مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۲۱۷ مدرسه شهری وروستایی در سطح استان در قالب طرح هوشمندسازی مدارس به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

صدای جنوب :

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۲۱۷ مدرسه شهری وروستایی در سطح استان در قالب طرح هوشمندسازی مدارس به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

 

به گزارش روابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، جواد غلام پور مدیر کل ارتباطات استان با تاکید بر تکمیل هر چه سریع تر طرح هوشمندسازی مدارس دراستان افزود: در این طرح ۴۲۳ مدرسه حوزه شهری و ۷۹۴ مدرسه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد که تا کنون اتصال بیش از ۱۵۰ روستا انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به ماده ۶۹ برنامه ششم توسعه، پروژه هوشمندسازی مدارس را از اولویت های حال حاضر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برشمرد و تصریح کرد: در این پروژه برنامه ریزی برای اتصال مدارس استان به یک شبکه مرکزی در حال انجام است که از طریق آن، دسترسی به محتوا و اطلاعات تهیه شده کشوری برای مدارس و دانش‌آموزان میسر می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: در راستای این طرح گروه های کارشناسی با تجهیزات مربوطه به مدارس هدف اعزام شده و فرایند اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات را از طریق نصب مودم و ارایه سرویس رایگان به مدت دوسال انجام می‌دهند.

غلام پور روند پیشروی پروژه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: تلاش می شود تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید این طرح تکمیل، و تمامی مدارس هدف از نعمت اینترنت پر سرعت بهره مند شوند.

مدیرکل ارتباطات استان همچنین با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری یکی از مؤلفه های رشد و شکوفایی استعدادهای افراد جامعه است به نقش هوشمندسازی مدارس در نیل به این مهم اشاره کرد و آن را زمینه ای برای افزایش کیفیت آموزش، و بستری برای پرورش خلاقیت دانش آموزان دانست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت