پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 آبان 1395 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 8167

در دیدار با فرماندار کهگیلویه؛

عملکرد ۷ ماهه سال جاری اداره ثبت احوال کهگیلویه تشریح شد/شهروندان جهت تعویض کارت ملی اقدام کنند

جوادی تعداد ثبت افراد متوفی در ثبت احوال شهرستان را ۲۴۱ نفر دانست و تعداد افراد متوفی را نسبت به سال گذشته کمتر دانست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کهگیلویه در دیدار با علی پوزش فرماندار این شهرستان مجموعه اقدامات و فعالیتهای ۷ ماهه اول سال ۱۳۹۵ را تشریح نمود .
به گزارش صدای جنوب, سید عیسی جوادی گفت: در مجموع فعالیتهایی که انجام گرفته شد تعداد یک هزار و ۵۱۶ جلد شناسنامه ای ولادت در این شهرستان صادر شده است که این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است .
جوادی تعداد ثبت افراد متوفی در ثبت احوال شهرستان را ۲۴۱ نفر دانست و گفت: با توجه به آمار و ارقامی که در این اداره موجود است ، تعداد افراد متوفی در این چندماه نسبت به سال گذشته کمتر بوده است.
وی ضمن دعوت از عموم شهروندانی که تا کنون نسبت به تعویض کارت ملی خویش اقدامی ننموده اند گفت: تعداد شش هزار و ۶۲۰ فقره کارت ملی هوشمند در طول این ایام برای افراد متقاضی صادر گردیده است .
رئیس ثبت احوال کهگیلویه گفت: در اداره ثبت احوال سیستم مکانیزه کردن شناسنامه جایگزین طرح قبلی شناسنامه ها گردیده و تا کنون تعداد پنج هزار و ۵۷۶ جلد شناسنامه نیز از این طریق در اختیاز مراجعه کنندگان قرار گرفته است .
وی همچنین تعداد مراجعه کنندگان خواهان تغییر نام را ۱۸۸ نفر اعلام نمود و گفت: تعداد ۲۹۹ نفر هم خواهان تغییر نام خانوادگی خویش بوده اند که این موارد نیز انجام گرفته شده است .
جوادی گفت: در طول این مدت تعداد ۲۷۶ مورد مربوط به احکام دادگاه نیز صادر شده است که نسبت به سال گذشته هم افزایشی داشته است.

نظرات

  1. ناشناس گفت:

    میشه بگی در دیشموک چرا نمایندگی را به فردی چند شغله دادی واقعا جای تاسف داره

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت