پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مرداد 1399 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 81859

در خطبه های نماز جمعه عیدقربان لنده مطرح شد:

هیچ عزمی برای مقابله با گرانی در دولت نیست/خبرنگاران در اوج گمنامی فریاد رس مردم هستند

یکی از مهمترین دغدغه های اساسی مردم بحث گرانی است که کام مردم را تلخ کرده است و گرانی و افزایش چندین برابری کالا ها باعث کمر شکنی اقشار مختلف شده است که هیچ عزمی برای مقابله با گرانی نیست.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده ، حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز عیدقربان این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت: عید قربان نشان از بخشندگی حضرت ابراهیم برای قربانی کردن فرزند خویش برای رضای خداوند است که ما باید بریا رضای خداوند از بسیاری از مباحث در زندگی خویش گذشت کنیم.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: برای سربلند بیرون آمدن از این آزمایشات و امتحانات الهی باید پایه های ایمانی خویش را تقویت کنیم و امیدواریم عاقبت بخیر شویم.

وی تاکیدکرد: یکی از مهمترین دغدغه های اساسی مردم بحث گرانی است که کام مردم را تلخ کرده است و گرانی و افزایش چندین برابری کالا ها باعث کمر شکنی اقشار مختلف شده است.

الهی نیا گفت: با قیمت گذاری دولتی و استفاده از ابزار بازدارنده می شود جلو این گرانی ها را گرفت ولی این عزم متاسفانه وجود ندارد.

وی گفت: در حالی که مردم با شرایط سخت ویروس کرونا مواجه هستند شاهد این بی بندوباری در سطح بازار هستیم.

امام جمعه موقت لنده گفت: اقتدار دفاعی ما در حوزه امنیت که یکی از نیازهای اساسی است و جا دارد از سرداران سپاه و نیروهای مسلح ما که در اوج تحریم ها به اقتدار رسیدیم نشان از تحقق شعار ما می توانیم است.

وی گفت: رزمایش پیامبر اعظم ۱۴سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر نشان داد که نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی و توان مقابله با دشمنان هستند.

الهی نیا تاکید کرد:قطعی مکرر برق و توجه به خسارت های مردم ناشی از مشکلات برقی باید حتما مورد توجه مسئولان به خصوص شرکت برق استان قرار گیرد.

وی گفت: خبرنگاران گمنام هستند و در اوج گمنامی واسطه های خیر جامعه هستند که از تلاش ها و زحمات همه این قشر زحمت کش به طور ویژه قدردانی می کنم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت