پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مرداد 1399 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 82058

راه اندازی سامانه ۱۲۹ دادگستری برای تسهیل ارتباط مردم استان کهگیلویه وبویراحمد

خدمتی در استان، که با تأکیدات رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و تلاش های فنی همکاران در معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان به بار نشست و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، از این به بعد می توانند از خدمات این سامانه بهره مند گردند.

به گزارش  خبرنگار  صدای جنوب  به نقل  از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، راه اندازی خدمتی دیگر در بخش قضایی در استان این نوید را به مردم می دهد که دستگاه قضایی در کشور و استان، جهت احقاق حق مردم هرگونه تلاشی را انجام خواهد داد.

یکی از این خدمات که مردم استان در سنوات گذشته از آن بی بهره بودند، سامانه ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه یا همان تلفن گویای ۱۲۹ بود.

خدمتی در استان، که با تأکیدات رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و تلاش های فنی همکاران در معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان به بار نشست و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، از این به بعد می توانند از خدمات این سامانه بهره مند گردند.

 دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان در ابتدای این گفتگو به انتظارات مقام معظم رهبری از قوه قضائیه پرداخت و اظهار کرد: در آغاز دوره ریاست حضرت آیت اله رئیسی بر قوه قضائیه، یکی از توصیه های مقام معظم رهبری، ایجاد تحول و نوآوری در قوه قضائیه در همه­ ی ابعاد آن بود.

وی افزود: یکی از اضلاع این تحول، دسترسی مردم به سامانه های قوه قضائیه در سراسر کشور برای طرح پیشنهادات و انتقادات مردمی بود.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی سامانه ی ارتباطی ۱۲۹ را خدمتی دیگر از سوی قوه قضائیه به مردم استان در راستای توسعه های  قضایی عنوان و اظهار داشت: سامانه ارتباطی ۱۲۹ به صورت تلفن گویا از جمله این موارد بود که در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی نشده بود.

مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه اظهار کرد: سامانه ۱۲۹ یکی از راه های ارتباطی مردم با ریاست قوه قضائیه به منظور ارائه پیشنهادات و انتقادات و مطرح نمودن مشکلات و پیگیری آن است.

دکتر نگین تاجی در ادامه با اشاره به این که این سامانه در استان تا قبل از این، وجود نداشت، افزود: در ابتداء از همکارانم در معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر می کنم که با  همه ی تنگناهایی که وجود داشت خدمتی دیگر از میان خدمات قضایی را جهت تسهیل ارتباط مردم با ریاست معزز قوه قضائیه، در استان هموار نمودند.

وی گفت: مردم شریف استان می توانند بدون نیاز به گرفتن کد، شماره ۱۲۹ را با تلفن های ثابت و همراه شماره گیری و موارد خود را مطرح نمایند.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: قوه قضائیه و دستگاه قضایی در استان تمام تلاش خود را به منظور ارائه خدمات بیشتر قضایی به مردم، بکار خواهد بست.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت