پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1399 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 82212

پیام تبریک مسئولین شهرستان لنده بمناسبت روز خبرنگار

مسئولین شهرستان لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفتند.

صدای جنوب 

پیام تبریک فرماندار لنده

مطالبه گری و تشریح خدمات دو وظیفه خطیر خبرنگاران هر جامعه است

۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور  خبرنگاران عزیز کشور در راس خبرنگاران فعال دیار لنده تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، تلاش شما عزیزان را در بر افروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.

به اعتقاد اینجانب خبرنگاران انسان های هستند که نماد عینی تعهد و دلسوزی و وظیفه اند.

بی شک این عزیزان چشمان بیدار هر جامعه ای و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند.ازینرو می توان گفت بخشی از سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش های آنان خواهد بود.

از تعریف کلی خبرنگار و وصف سختی های این صنف که بگذریم با بخشی از فعالین این حرفه در جوامع کوچتر می رسیم.
جاهای که قطعا مشکلات بیشتر و وظیفه یک خبرنگار سنگین تر میشود.

*(رسانه های محلی)* بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است چرا که خود در میان مشکلات زندگی میکنند.

شهرستان نوپای لنده نمونه بارز عینی همین جوامع محلی توسعه نیافته در بخش های مختلف بود که خبرنگاران آن پا به پای مسئولین و سایر اقشار مطالبه گری کردند تا امروز لنده در مسیر توسعه قرار بگیرد.

قلم زدن های که باعث شد لنده پس از سالها تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شود و امروز به جرات می توان گفت منطقه ای هستیم که به هر گوشه از آن که نگاه کنیم جنب و جوش و فعالیت عمرانی را می بینیم.
امروز بواسطه مطالبه گریهای خبرنگاران، آنانکه که گاه خود از مشکلات می گفتند و گاه صدای مسولین و منتقدین شدند، بحمدلله صدای غرش ماشین آلات را از میان کوه و تپه و دشت های لنده می شنویم.

حال که بحمدلله پس از سالها این منطقه در مسیر توسعه قرار گرفته است و در هر حوزه ای که مطالبه ای داشته ایم کارگاهی برپا شده است نوبت به وظیفه خطیر تشریح خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی می رسد.

اکنون انتظار میرود (در کنار انتقال حتی کوچک ترین مطالبات و مشکلاتی بجای مانده که خواست مردم است) خبرنگاران عزیز در راستای امید بخشی به جامعه وارد میدان تشریح خدماتی شوند که خود روزی آنها را مطالبه می کردند.

با تشکر از همه تلاش های خالصانه خبرنگاران عزیز

سید خدادوست موسوی
فرماندار لنده

**********

خبرنگاران سربازان خظ مقدم جبهه فرهنگی و فضای مجازی و اگاهی بخشی و اطلاع رسانی می باشند ‌ آنها زبان وفریادبحق جامعه هستند در شرایط سخت درکنار مردم ومایه امیدهستندواسطه خیربین مردم ومسئولین .  هفدهم مرداد روز خبرنگار را محضر خبرنگاران بخصوص خبرنگاران شهرستان لنده تبریک می گویم.
و از خداوند متعال توفیقات روز افزون را برای این عزیزان خواستارم.
و من الله التوفیق.

سید محمود الهی نیا

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

**********

بسم الله الرحمن الرحیم
(ن والقلم و مایسطرون)
امسال روز خبرنگار با عیدبزرگ خداوند یعنی عید سعید غدیر خم مصادف شده است و این تقارن، تبریک مضاعف می طلبد. از این رو روز خبرنگار را به اصحاب محترم رسانه صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.
واضح است که امروز دشمن جغرافیای جنگ را از سرزمین به ذهن و فکر انسان‌ها کشانده و با جنگ ترکیبی هجمه گسترده ای را بر علیه ما و ملت های آزاده جهان براه انداخته است.در این میان جنگ فرهنگی و رسانه ای یکی از مصادیق این تهاجم همه جانبه است.
به فضل الهی تا به امروز نظام اسلامی در تمامی جنبه ها و از جمله جنگ اراده ها پیروز میدان بوده و توانسته در جنبه‌هایی مختلف دشمنان را وادار به عقب نشینی کند.امروز بار سنگین پیروزی در جنگ نرم بر دوش شماخبرنگاران عزیز است. تا از سوی در مقابل جریان تحریف بایستید. و هم مشکلات مردم را از مسئولان مطالبه کنید تا با امید بخشی آرامش روانی را در جامعه ایجاد نمایید. تلاش شما در فرایند آگاهی بخشی به جامعه در موارد مختلف از جمله، دوره کرونا و پوشش اخبار امیدبخش بسیج در خاطره تاریخی این شهرستان ماندگار خواهد بود.یاد و خاطره تمامی شهیدان خبرنگار را گرامی می‌دارم و مجدداً این روز را به شما عزیزان تبریک می‌گویم و قدردان تلاش شما هستیم.
سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده

**********

خبرنگار نماد نوع دوستی، تعهد، حقیقت طلبی، وظیفه شناسی، روشنگری و مطالبه گری است.
گاهی اوقات برای نیل به اهداف و انجام رسالت خطیر خود از جان، مال و حیثیتش مایه می گذارد.
این روز مهم و فرخنده را به همه خبرنگاران به ویژه اصحاب عزیز رسانه در شهرستانهای کهگیلویه بزرگ تبریک عرض نموده و همواره برای این عزیزان از ایزد منان تندرستی و موفقیت مسئلت میطلبم.

علی پرندوار

بخشدار مرکزی شهرستان لنده

**********

*پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده به مناسبت روز خبرنگار*
هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی و به پاس زحمات وخدمات ارزنده خبرنگاران محترم ، « روز خبرنگار » نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود ، لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شجاع و متعهد، شهید صارمی؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و رسانه های شهرستان لنده تبریک‌ می گویم از همراهی، همدلی و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی برنامه ها و خدمات شبکه بهداشت و درمان لنده،تشکر و قدردانی میکنم.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

مهندس نورمحمد نعمتی
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده

**********

هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،”روز خبرنگار” نامیده شده است،یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ ” آگاهی بخشی” را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.
روز خبرنگار یادآور روز انسان های پاک، متعهد، مجاهدان بی منت، سخت کوشان با همت و تداعی گر رشادت‌ها، تیزبینی ها، بی باکی ها و شهادت ها در راه تعالی میهن اسلامی و بسط و گسترش فرهنگ انسانی و اسلامی است.بدون شک ،حضور پر رنگ و اثرگذار اصحاب رسانه و خبرنگاران در عرصه فعالیت های بخش کشاورزی شهرستان لنده زمینه رشد فعالیت ها و تاثیرگذاری هر چه بیشتر خدمات این مدیریت در عرصه های مختلف کشاورزی خواهد شد. ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه ؛ فرارسیدن روز خبرنگار را گرامی داشته و با آرزوی سلامتی و بهروزی تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی کشور، امید آن دارد که با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاش و همت همه خبرنگاران، فضای رسانه ای ایران اسلامی، فضایی در خور و شایسته ملت رشید و بزرگوار باشد. دوام عزت ، سلامت و تداوم حضور و تاثیر آن بزرگواران را در راستای دستیابی به اهداف عالیه نظام، از خداوند متعال خواستارم.

حکمت الله همتی نژاد

مدیر جهاد کشاورزی لنده

**********

*بسمه تعالی*

اگر زحمات شما [خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود؛ شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.» *مقام معظم رهبری*

۱۷ مرداد یادآور شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف است که در راستای تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی اخبار صحیح خون پاکش بر زمین جاری شد.
آموزش و پرورش با رسالت عظیم خود یعنی تعلیم و تربیت نسل آینده با هدف رسیدن به حیات طیبه ، همواره به تعامل موثر اصحاب رسانه در عملیاتی کردن برنامه های خود نیازمند بوده است، ما نیز در اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده نقد سازنده خبرنگاران به عنوان نماینده اقشار مختلف جامعه را با گشاده رویی می پذیریم.
اینجانب روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و آزادگان عرصه اطلاع‏‌رسانی، تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش عزیزان در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری، را مسئلت دارم.

علی جاویدان
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده

**********

و درود و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند

و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند.

درود و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه‌گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقا محبوب رسیدند.

خبرنگار باید بداند و می‌داند که آن کس که آگاه‌تر است مسؤول‌تر است.

مسؤول در قبال ملت و کشور،

مسؤول در قبال باورها و اعتقادات مردم،

مسؤول در قبال منافع ملی،

مسؤول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‌ای بیگانه به مرزهای فرهنگی،

مسؤول در قبال اخلاق جامعه؛

مسؤول در قبال کژاندیشی و کژ رفتاری‌های اداره ‏کنندگان کشور

و این مسؤولیت و مسؤولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی‌آفریند،

بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‌سازد و خبرنگار به جایگاهی می‌رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‌بیند.

روزتان مبارک خبرنگاران عزیز

سید علی توحیدی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنده

*********

به نام خدا

ن والقلم و مایسطرون

برای قلم و نوشتن ارزشی والاتر از آن نیست که پروردگار متعال به آن قسم خورده است. خبرنگاری قدمتی دارد به عمرآفرینش؛ هرمکانی که خطی و رسمی برای برقراری با مخاطب در دل خود دارد، سندی بر حضوراندیشه آدمیست از دیرباز و پیشینه ضرورت تحلیل پیرامون اوضاع و انتقال اطلاعات را نمایان می سازد. خداوند را سپاس می‌گویم که بار دیگر روز خبرنگار را برایمان فرصتی قرار داد تا به همدلی بیشتر بیاندیشیم و قدردان مردان و زنان سخت کوشی باشیم که یک سال دیگر به زعم تقویم و یک عمر به معنای واقعی، صداقت و امانتداری، حسن اندیشه و تفکر، تحلیل به حق و منصفانه، حفظ اصول اخلاقی در این حرفه و رعایت مصلحت و پرهیز از فضاسازی مخرب را منشور کارشان قرار دادند.

روز خبرنگار روز تجدید پیمانی دوباره برای انتشار دانایی در راستای فطرت پاک انسانی و ارزش های والای الهی است.

فرا رسیدن این روز را به تمامی خبرنگاران شهرستان لنده ، این پیشگامان عرصه رسانه و خبر تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون خواستارم.

عزیزالله شریفی

رئیس شورای شهر لنده

**********

خبرنگاری وظیفه و رسالتی است که خبرنگاران با فعالیت خود آگاه سازی، آگاهی بخشی به افکار عمومی را نصب العین قرار داده و برای تحول و سازندگی جامعه تلاش می کنند.

شجاعت، صداقت و امانت سه ویژگی خبرنگار مسئول و متعهد است که هیچگاه از آن عدول نخواهد کرد و “روز خبرنگار” نمادی از تلاش های خستگی ناپذیر چنین خبرنگارانی است.

روز خبرنگار در ایران که با نام و یاد شهید محمود صارمی گره خورده به همگان یادآوری می کند، گام نهادن در وادی آگاهی بخشی باید با نیک اندیشی و صداقت همراه باشد.

بر خود لازم می دانم به عنوان شهردار شهرستان لنده به مناسبت فرا رسیدن این روز، از همه خبرنگاران تلاشگر شهرمان تکریم کرده و آنها را برای کمک در زمینه توسعه و عمران شهری با آگاهی بخشی و ایجاد امید در بین شهروندان فرا خوانم.

به عنوان خادم کوچک شهروندان لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد که به “روز خبرنگار” نامگذاری شده برای همه خبرنگاران و صاحبان قلم و رسانه درجهت تحقق اهداف انسانی و مقدس آگاهی بخشی به جامعه دعا می کنم و موفقیت آنها را از خداوند متعال خواهانم.

مختار مشهدی زاده
شهردار لنده

*********

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یادآور رشادت و ایثار گری خبرنگاران در طول حیات کاری خود است.

خبرنگارانی که از جان شیرین خود گذشتند تا به رسالت خبری خود جامه عمل بپوشانند و با خون خود مهر تایید زدند بر صدق راه و خبر خویش.

بی شک اکنون خبرنگاران به دور از جنجال های سیاسی همانند خبرنگاران دوران دفاع مقدس با دلیری مثال زدنی به وظیفه خود عمل می کنند.

روز خبرنگار بر اصحاب رسانه و قلم مبارک باد، امید که همیشه موفق و پیروز باشید.

نیک آیین
امور عشایری شهرستان لنده
***********

ن و القلم و مایسطرون

روز خبرنگار بعنوان نماد احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح و فوری،یاد روز باشکوه تلاشگران سپهر خبر و قلم و مناسبتی مغتنم برای تجلیل از خدمات ارزشمند صاحبان رسانه است  که مسئولان پرچم آزادی،آگاهی و امید را برافراشته اند و برای بالا بردن سطح آگاهی در جامعه فعالیت می کنند
هفدهم مردادماه به پاس زحمات  خبرنگاران محترم در عرصه‌اطلاع رسانی، « روز خبرنگار » نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است که از زحمات فعالین عرصه رسانه و خبر، که چه در فضای مجازی، و چه در سایت‌های خبری، و چه در روزنامه‌ها و نشریات مکتوب، و یا بخش خبریِ سازمان صداوسیما فعالیت می‌کنند، قدردانی شود ، لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت خبر و خبرنگار است را گرامی می‌دارم
و قدردان تلاش عزیزان صاحب دلی که حیثیت وشرف خود را در گروِ اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی‌کنند، هستم.
بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه وامدار فداکاریها، شب زنده داری ها، و خدمات سریع و دقیق این عزیزان است.
اینجانب، به نوبه ی خود،  این روز بزرگ را به سرداران عرصه اطلاع رسانی، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، و امید دارم که با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح آگاهی جامعه موفق و موید باشند.

اسماعیل زارعی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت