پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 آبان 1395 ساعت 22:08:: شناسه خبر: 8331

فرماندار جدید لنده با توپ وتشر آمد!

پر و بال مدیران پروازی را خواهم شکست/می‌خواهم قیمتی فرماندار باشم

فرماندار جدید شهرستان لنده گفت: لنده به معنای عمیق و گود بوده ولی مردم این سامان دارای ژرف اندیشی و همت والایی برای توسعه و پیشرفت هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار جدید شهرستان لنده بعدازظهر سه شنبه  در جمع مردم این شهرستان  با اشاره به مشکلات ومحرومیت های موجود اظهارداشت: یکی از دغدغه‌های مردم این شهرستان نیروهای پروازی بوده که من ابتدا از خود شروع خواهم کرد و پر و بال مدیران پروازی را خواهم شکست.

به گزارش صدای جنوب،داراکریمی نژاد درمورد ویژگی‌های مدیریتی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم گفت: فتاح محمدی به عنوان یک سرعت‌گیر و ضد ضربه در استان کهگیلویه و بویراحمد عمل می‌کند.

وی افزود: تلاش و کوشش معاون سیاسی امنیتی برای استفاده از ظرفیت‌های استان قابل ستودن بوده و نیاز است که از چنین نیروهایی استفاده بیشتری ببریم.

فرماندار جدید شهرستان لنده در ادامه  تصریح کرد: لنده به معنای عمیق و گود بوده ولی مردم این سامان دارای ژرف اندیشی و همت والایی برای توسعه و پیشرفت هستند.

کریمی‌نژاد به شتر سنگی در کوه مشرف به شهر لنده اشاره کرد و یادآور شد: این شتر سنگی که نماد گردشگری شهرستان بوده نمادی از مقاومت و صبوری مردم این سامان در برابر مشکلات بوده است.

وی به حضور مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: شهرستان لنده دلیرمردانی همچون سردار شهید جان‌محمد کریمی را تقدیم نظام و انقلاب نموده که افتخاری برای این شهرستان و استان و حتی کشور بوده است.

فرماندار شهرستان لنده با بیان اینکه باید با همکاری نهادهای فرهنگی از جمله بنیاد شهید و سپاه تندیس این شهید در میدان ورودی شهر نصب شود ادامه داد: در زمان ورود به شهرستان لنده احساس کردم شهید کریمی از من روحیه ۶۵ و ۶۶ را در جهت خدمت به مردم می‌خواهد.

کریمی‌نژاد تبیین کرد: من برای کسب تجربه نیامدم ، نمی‌خواهم به هر قیمتی فرماندار باشم، می‌خواهم قیمتی فرماندار باشم.

وی به اقتدار و امنیت جامعه اشاره و افزود: این اقتدار و امنیت مرهون تلاش نیروهای مظلوم ولی مقتدر نظامی و انتظامی بوده که نیاز است در جهت تأمین امنیت حمایت شوند.

فرماندار لنده در ادامه گفت: خواستگاه اندیشه من اصلاح‌طلبی اصیل بوده که در جهت خدمت به مردم آن را به کار خواهم گرفت.

کریمی‌نژاد در ادامه نبود اعتبارات در شهرستان اشاره و گفت: درست است که شهرستان لنده همچون گچساران و بهمئی اعتبارات نفت را ندارد ولی حق‌آبه لنده چیزی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات این شهرستان را برطرف سازد.

وی در پایان تشریح کرد: بهره‌برداری از معادن و منابع زیر زمینی و نیروهای مستعد و هنرمند شهرستان و استفاده از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها مهم‌ترین راهبرد و برنامه این شهرستان در آینده نزدیک است

نظرات

  1. رضا گفت:

    قران هیچ وبارت نی

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت