پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آبان 1395 ساعت 04:08:: شناسه خبر: 8340

بی عدالتی در پروژه های ورزشی، گچساران و باشت ۳۶ دیگر نقاط استان ۲ پروژه /پاسخ مدیر کل ورزش وجوانان استان

در بین پروژه های ورزشی سر حوزه کهگیلویه بزرگ ،بدون کلاه مانده است و در این بین هیچ پروژه ای در چهار شهرستان این حوزه حتی کلنگ زنی هم نشده است.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

با تخصیص اعتبار از محل اعتبارات نفت استان، جهت توسعه اماکن ورزشی و مانور نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،از افتتاح و بهره برداری ۳۶ پروژه ورزشی خبر داد.

جهانخش ایزد پور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ۳۶ پروژه در شهرستان های باشت و گچساران و دو پروژه در شهرستان بویراحمد،افتتاح و به مرحله بهره برداری رسیده اند.

ایزد پور در پاسخ به این سوال که دلیل این بی عدالتی و به تاخیر افتادن دیگر پروژه های استان گفت: اجازه دهید تا با ذکر یک مثال به سوال شما جواب دهم،ببینید شما به من دو میلیون تومان پول داده اید برای  خرید و دوست شما هزار تومان پرداخت کرده است ،خوب معلوم است که من همه وقتم را برای خرید پول شما که کامل است و دغدغه ای ندارد صرف کنم.

وی گفت:همه ما دارای اشکالاتی هستیم اما در خیلی از موارد ایراد از من نیست ،پول مهیا باشد بزرگترین زمین چمن مصنوعی را ظرف دو ماهه تحویل می دهم.

لازم به ذکر است که در بین پروژه های ورزشی سر حوزه کهگیلویه بزرگ ،بدون کلاه مانده است و در این بین هیچ پروژه ای در چهار شهرستان این حوزه حتی کلنگ زنی هم نشده است.

منبع/فصلی نو

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت