پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1399 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 83851

فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد:

دستگیری ۳۰ نفر معتاد و ۵ فروشنده مواد مخدر در راستای طرح امنیت اجتماعی شهرستان لنده

۳۰ نفر معتاد و ۵ فروشنده مواد مخدر در راستای طرح امنیت اجتماعی شهرستان لنده دستگیر شدند.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، سرگرد فرزین جمشیدی گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم ماموران پلیس های تخصصی و یگانهای انتظامی طرح پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده عنوان کرد: در اجرای این طرح ۱۷نفر از معتادان پرخطر جمع اوری ۵ نفر از فروشندگان مواد مخدر دستگیر و تعداد ۱۳ نفر معتاد پر خطر در جهت زیبا سازی ویترین شهرازمعابر اماکن عمومی و پارک های سطح شهرستان جمع اوری و تحویل کمپ ماده ۱۶ شدند.

وی افزود: طی هماهنگی به عمل امده با مقام قضایی از ابتدای مرداد سال جاری تاکنون ۴ مرحله طرح پاکسازی و برخورد با خرده فروشان هدف ارتقا امنیت اجتماعی اجرا که در این راستا ۳۲۸ گرم انواع مواد مخدر کشف گردید.

سرگرد جمشیدی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۲۰ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک همچنین ۱۰ دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف شد و تعداد ۳۵ نفر از متهمان تحت تعقیب دستگیر شدند و ۸ نفر سارق دستگیر و ۱۳ فقره سرقت کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و شهروندان می تواننددر صورت اطلاع و مشاهده فعالیت افراد مشکوک و مجرم به ویژ در زمبنه توزیع اتواع مواد مخدر مراتب را به فوربت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت