پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1399 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 83916

عجیب اما واقعی!! زباله هایی که مشکلات نیازمندان را حل می کنند!!تصاویر

تکمیل چاه و بتن ریزی منزل خانواده ی روستایی با فروش زباله های شهری توسط گروه جهادی اولین ها.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، به همت جوانان گروه جهادی اولین ها و به صورت خودجوش، با شناسایی و بررسی وضعیت نیازمندان سطح شهرستان، چاه منزل خانواده ای نیازمند در یکی از روستاهای لنده که بیش از هفت ماه به صورت نیمه‌کاره رها شده و ضمن اخلال در سیستم فاضلاب خانه، رفت و آمد آنان را نیز دچار مشکل کرده، تعمیر و تکمیل شد. در ادامه خدمت این عزیزان، کار تسطیح و بتن ریزی حیاط نیز به خوبی انجام شده است. کلیه امورات خرید وسایل، تعمیر، سیمان کاری و بتن ریزی بر عهده خود جوانان گمنام گروه بوده است. اقدامی که شادی را به بچه های این خانواده هدیه داده و فضا را برای بازی های گروهی شان مهیا کرده است.
نکته جالب توجه و قابل تحسین این گروه که آن را از سایر فعالیت های خیریه و جهادی متمایز می نماید، هزینه این کار میباشد که به صورت کامل از فروش زباله ها، کاغذ ها و کارتن های باطله ای بدست آمده که در این مدت توسط اعضای گروه از سطح شهر، پارک ها، جاده ها، اماکن عمومی، هیأت های عزاداری و کتاب های اهدایی خانواده ها و دانش آموزان جمع آوری شده است.
حرکت زیبایی که علاوه بر بعد برجسته خدمت رسانی به محرومین و کار خیر جهت رفع مشکلات نیازمندان، کمک شایانی به نظافت و تمیزی شهر و اماکن عمومی می نماید.

 

با شکل گیری گروه جهادی اولین ها در سال های گذشته و پس از بررسی های لازم و برگزاری نشست های متعدد، این گروه براساس ظرفیت های اعضاء و شهرستان فعالیت های رسمی خود را از آبان ۱۳۹۸ با محوریت معلمانی دلسوز و حضور جوانانی جهادی، پای کار و متواضع به منظور ایفای نقش مؤثر در کارهای جهادی، خیریه، فرهنگی و فرهنگ سازی به شیوه ای نو و مشارکتی و با محوریت جمع آوری و کسب هزینه های لازم از فروش کاغذ، کتاب، کارتن و زباله های بازیافتی آغاز نموده است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت