پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آبان 1395 ساعت 09:08:: شناسه خبر: 8443

رونمایی از نام زاگرس برای استان کهگیلویه وبویراحمد توسط تاجگردون

یکی از نکات جالب درزمینه تغییرنام استان ،مجوز گرفتن پایگاه خبری به نام زاگرس نوین توسط نماینده گچساران وباشت که این اقدام غلامرضا تاجگردون با یادداشت آخر وی همخوانی خاصی دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

این روزها موضوع تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد به چالشی عمده میان مردم و مسئولان تبدیل شده است.

به گزارش صدای جنوب، یکی از نکات جالب در این میان، اقدام غلامرضا تاجگردون بوده است که با یادداشت آخر وی همخوانی خاصی دارد.

تاجگردون چند ماه پیش سایتی تحت عنوان “توسعه و آبادانی زاگرس نوین” را به نام خود از وزارت ارشاد درخواست مجوز کرده که  اتفاقا چندماه است مجوز انتشار آن را هم دریافت کرده اما جالب این که تاکنون از آن استفاده نکرده و آن را رسانه ای هم نکرده است.

تاجگردون در یادداشت آخر خود پیرامون موضوع تغییر نام استان آورده است: دوستان عزیز و اهل نظر، به موضوع تغییر نام استان بیندیشید و نظر دهید و از اینکه به این موضوع در شورای فرهنگ عمومی فکر می‌کنید ممنونم. تابویی نبود که بخواهد شکسته شود و از شعارهای متعصبین هم نهراسید ولی بدانید آنچه زیبنده ماست، آن است که از ناممان تاریخمان نمایش داده شود. اردبیل از آذربایجان جدا شد و نام دیگری بر خود نهاد ولی همواره میگویند آذری هستیم. باید آن‌گونه تصمیم بگیریم که اگر مثلاً نام زاگرس را بر خود نهادیم بعد در تفسیر هویت خود نگوییم کهگیلویه و بویراحمدی هستیم/.

با این حساب باید گفت تاجگردون رسما به پیشواز نام زاگرس رفته است!

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت