پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آبان 1395 ساعت 10:08:: شناسه خبر: 8455

سرهنگ سعید برومند زاده:

۸۳برنامه در هفته بسیج درشهرستان کهگیلویه برگزار می شود

برومندزاده گفت:نیاز است که امروز هم با تفکر بسیجی در مقابل استکبار بایستیم وتا این تفکر در کشور جاریست جای هیچگونه نگرانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود ندارد.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه صبح امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه ، ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج را بیان کرد.

سرهنگ سعیدبرومندزاده در ابتدای این نشست خبری اظهارداشت: در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تفکر بسیجی در عرصه های مختلف حاکم بوده است و بسیج در بعد امنیتی ودفاعی و عرصه های سازندگی و جهاد فرهنگی ،جهادسیاسی نقش پررنگی داشته است.

وی گفت:نیاز است که امروز هم با تفکر بسیجی در مقابل استکبار بایستیم وتا این تفکر در کشور جاریست جای هیچگونه نگرانی برای نظام  مقدس جمهوری اسلامی وجود ندارد.

برومندزاده سابقه وشکل گیری بسیج را در همان اوایل اسلام دانست و ادامه داد:پیامبر(ص)برای مدیریت جامعه در عرصه های مختلف از جمله در جنگ های صدراسلام برهمراهی مردم تاکید می کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بااشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت:برای بزرگداشت این هفته

۳۳ عنوان برنامه  و۸۳برنامه در شهرها و بخش‌های شهرستان پیش بینی شده است.

وی گفت:به تبعیت ونمادین سازی  پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی در کربلا، ۲ همایش پیاده‌روی اربعین

 از بقعه شاهزاده یوسف(ع) تا مرقد امامزاده پیر شهید (ع) واقع در بخش سوق و  پیاده روی مردم از

 نقاط مختلف بخش چاروسا به سمت امامزاده سید محمود(ع) انجام می شود.

برومندزاده  اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم ،غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در دهدشت و دیگر نقاط شهرستان، بازدیداز خانواده معظم شهدا ،تجلیل از بسیجیان حوزه‌های مقاومت شهرستان، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی دیشموک ،برگزاری اردوهای جهادی وبرگزاری نمایشگاه صنایع دستی دردهدشت را از جمله برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و گفت: بازدید از طرح های اقتصادمقاومتی و اردوهای جامعه مهندسین و همچنین اجتماع بسیجیان وحضور انها  در میعادگاه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده است.

 

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b1%db%b9_%db%b1%db%b0%db%b5%db%b7%db%b2%db%b8  %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b1%db%b9_%db%b1%db%b0%db%b5%db%b6%db%b4%db%b7  %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b1%db%b9_%db%b1%db%b0%db%b5%db%b6%db%b3%db%b5

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت