پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مهر 1399 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 85667

هشتمین همایش اسوه های صبر و مقاومت در استان

: این همایش به منظور تجلیل از ۳۰ نفر از هسران جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا برگزار شد افزود: الهام گرفتن از این بانوی بزرگ تاریخ اسلام انگیزه‌ آنان را برای رویارویی با مصائب و مشکلات پیش رو دوچندان کرده است

همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در کهگیلویه وبویراحمد با تجلیل از همسران و خانواده های معظم شهدا در یاسوج برگزار شد

 به گرارش  خبرنگار صدای جنوب  از یاسوج حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در هشتمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت با بیان اینکه پاسداری از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس در حفاظت و نشر آن بسیار تأثیر‌گذار است، اظهار داشت: عزت و اقتدار ما ناشی از صبر و تحمل و ایستادگی همسران و مادران شهدا، جانبازان و ایثارگران در سراسر کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نقش حضرت زینب (س) در قیام عاشورا اشاره کرد و افزود: نشر قیام عاشورا توسط حضرت زینب (س) در ماندگاری این قیام بسیار تأثیرگذار بود.

کلانتری خطاب به مادران و همسران شهدا و جانبازان گفت: آنچه شما انجام دادید در راه تقویت دین خدا و حکومت اسلامی انجام دادید که به حکومت اهل بیت (ع) وصل است.

وی با بیان اینکه حرکت شما زینب‌گونه است و در تقویت سیره اهل بیت و قرآن نقش بسزایی دارد، عنوان کرد: ما نیازمند دعا و محبت شما مادران و همسران شهدا هستیم و هر چقدر هم که تلاش کنیم، نمی‌توانیم گوشه‌ای از صبر و تحمل شما را جبران کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران و به‌ویژه مادران و همسران شهدا و جانبازان که با صبوری و تحمل توانستند دشمن را زمین‌گیر کنند، افتخار بزرگی است.

آقای کلانتری افزود: این همایش به منظور تجلیل از ۳۰ نفر از هسران جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا برگزار شد افزود: الهام گرفتن از این بانوی بزرگ تاریخ اسلام انگیزه‌ آنان را برای رویارویی با مصائب و مشکلات پیش رو دوچندان کرده است.

وی از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در مسیر تبیین ارزش‌های این دوران طلایی تلاش فراوان کرده است تقدیر کرد.
صداقت نیا مدیر کل دفتر امور زنان وخانواده استانداری هم گفت: تجلیل از ۴۰ فرزند شهید، دیدار با خانواده‌های ایثارگران و تکریم مادران، همسران شهدا و جانبازان از جمله فعالیت‌های این دفتر بوده است.
در پایان این همایش رونمایی از کتاب‌های نوعروسان جنگ با روایتگری مریم گشتاسبی همسر جانباز شهید یار محمد کشاورز، با نویسندگی مرضیه جوشن، زبان زخم‌های خاکریز با روایتگری سید رضا شریعتی و کتاب از قصر دشت تا قصر شیرین با روایتگری عزیز قلی نیک پور رونمایی شد.
همچنین با اهداء لوح از خانواده مکرم شاهد و جانبازان حاضر در این همایش تجلیل شد

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت