پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مهر 1399 ساعت 19:07:: شناسه خبر: 85718

برنامه های هفته ملی کودک در کهگیلویه و بویراحمد مجازی است/افتتاح ،کلنگ ‌زنی چند مرکز فرهنگی، ‌هنری و مرکز علمی وابسته به کانون

برخی از برنامه های هفته ملی کودک امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل راه ‌اندازی سایت فروش اینترنتی  محصولات و کتاب ‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۲۵ درصد تخفیف و افتتاح یا کلنگ ‌زنی چند مرکز فرهنگی، ‌هنری و مرکز  علمی وابسته به کانون است. 

به گزارش خبر نگار  صدای جنوب ؛کبری اخلاقی اظهار داشت: هفته ملی کودک امسال از ۱۲ تا ۱۷ مهرماه بوده و شعار آن نیز «آینده  را باید ساخت» است.

وی افزود: محوریت برگزاری برنامه ‌های هفته ملی کودک امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این برنامه ‌ها در کشور و استان با توجه به همزمانی با  اربعین  حسینی رنگ ‌و بوی عاشورایی دارد.

اخلاقی نیا عنوان کرد: هفته ملی کودک فرصتی ارزنده برای تأکید بر این نکته مهم است که کودکان و خواسته‌ هایشان بااهمیت بوده و نادیده  گرفتن آنها به منزله نادیده انگاشتن آینده کشور است.

وی ابراز داشت: مهمترین نکاتی که باید در برنامه های هفته ملی کودک امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه متولیان امر قرار  گیرد شامل پاسداشت حرمت اربعین حسینی، پرهیز از برگزاری برنامه ‌های حضوری، پخش برنامه ‌ها از طریق اینترنت و تلویزیون و جلب مشارکت هر چه بیشتر وزارتخانه‌ ها و نهادهای دولتی و غیردولتی است.

اخلاقی نیا گفت: سایت‌ ها و صفحه‌ های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در شبکه ‌های اجتماعی در هفته ملی کودک امسال با  هشتگ «بچه ‌های اربعین» تلاش می‌ کند فیلم ها، تصاویر و مطالب جالب، جذاب و مورد نیاز قشر کودک و نوجوان را تولید و منتشر کند.

وی اظهار داشت: برخی از برنامه های هفته ملی کودک امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل راه ‌اندازی سایت فروش اینترنتی  محصولات و کتاب ‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۲۵ درصد تخفیف و افتتاح یا کلنگ ‌زنی چند مرکز فرهنگی، ‌هنری و مرکز  علمی وابسته به کانون است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت