پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مهر 1399 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 85905

چشم مدیران کهگیلویه روشن! /تیم هندبال فرازبام در یاسوج از حریفان میزبانی می کند/حمایت از فرازبام در کهگیلویه تنها در حد حرف بود

حمایت از فرازبام تنها در حد حرف بود و این تیم از حریفان خود در مرکز استان پذیرایی می کند تا پتانسیل کهگیلویه در میزبانی از حریفان نادیده گرفته شود، امری که ضعف مدیران کهگیلویه را بیش از پیش نشان می‌دهد.

صدای جنوب :

مجید پارسایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تیم فرازبام خائیز دهدشت امروز با آمادگی برای شرکت در سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور عازم می‌شود.

مدیرعامل باشگاه هندبال خائیز دهدشت گفت: با تلاش شبانه‌روزی کادر فنی تیم از آمادگی مطلوبی برخوردار است  متناسب با شرایط کرونا برای حضور در لیگ تصمیم‌گیری شده است.

پارسایی ادامه داد: فرازبام خائیز در اولین مسابقه دور اول با کیمیا کاشت کردستان مسابقه دارد.

وی با بیان اینکه شرایط هتلینگ و زیرساختی دهدشت اجازه میزبانی به فرازبام نداد، گفت: در صدد هستیم یک دور از مسابقات را در مرکز استان میزبان باشیم.

پارسایی با بیان اینکه ۶ بازیکن تیم ملی جوانان در تیم حضور دارند، اخذ مجوزلیگ دسته یک برای نوجوانان را نویدبخش آینده درخشان هنبدال در این رده اعلام کرد.

وی، تاریخ‌سازی در ورزش کهگیلویه با استفاده از مولفه لباس به عنوان هویت را یادآور شد و گفت: در این زمینه انتظار می‌رفت هنرمندان استان طرح بومی‌سازی ارائه دهند تا اصالت منطقه و پیشینه شهرستان در پیراهن فرزابام طراحی شود اما رسالت جامعه هنری جامه عمل پوشانده نشد.

پارسایی در خصوص ایراد وارده به لباس تیم گفت:نفس کار این بود که با طراحی لباس سفیر حفاظت از محیط زیست و خاییز و سفیر فرهنگ بلادشاپور باشیم.

وی با بیان اینکه هویت دهدشت، سپاهان، ری و طبرستان در طراحی ترسیم شده بود، افزود: طراحی کار بازخورد اطلاعاتی بود که محیط زیست کهگیلویه داد.

پارسایی تصریح کرد: با هماهنگی محیط‌بان کوه خائیز طرح انجام شده اصلاح و لباس تیم هندبال فرازبام به کل کوه خائیز منقوش شد.

وی جامعه رسانه را حامی فرازبام دانست و تصریح کرد: شهرستان پتانسیل پیشرفت دارد برای تحقق آن همدلی و پرهیز از مرزبندی قومی، قبیله‌ای، رفتاری و فرهنگی لازم است.

کرم پرما در این نشست با اشاره به اینکه پشتیبانی از هندبال شهرستان در حد حرف و نه مالی بوده است، اظهار داشت: برخی نه تنها حمایت ندارند بلکه در مسیر هندبال سنگ‌اندازی می‌کنند.

مدیر اجرایی هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفت: برخی از هیأت‌های ورزشی نسبت به باز بودن سالن باشگاه هندبال معترض بوده و مخالفت‌ دارند این در حالی است که فرازبام تیم لیگ برتری است و برای شرکت در مسابقات نیاز به تمرین داردو البته تمرین‌ها با رعایت پروتکل‌های بهدشاتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا است.

پرما اضافه کرد: باشگاه هندبال خائیز در رده‌های سنی خردسال،نونهال و نوجوان قوی است و به مقام آسیایی می‌اندیشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت