پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مهر 1399 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 86037

امام جمعه لنده مطرح کرد:

سپاه مردمی ترین نهاد در کشور است/ضرورت توجه ویژه به فضای مجازی+تصاویر

امام جمعه شهرستان لنده گفت: امروز به واسطه حضور فعال و مستمر بسیج و سپاه در تمام میدان ها، سپاه به عنوان مردمی ترین نهاد در بین مردم جای دارد که مجموعه اقدامات قابل تقدیر است.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، ، فرمانده و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده در دیدار با امام جمعه شهرستان لنده بخشی از فعالیت های سپاه و بسیج شهرستان را تشریح کردند.

در این دیدار فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با اشاره به رهنمون های امام جمعه در خصوص مسائل مختلف گفت: ائمه جمعه در سطح شهرستان ها بیشتر تعامل و همکاری را با مجموعه سپاه و بسیج دارند که این تعامل سازنده رهگشای بسیار از مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف است.

وی افزود: فعالیت های فرهنگی و تربیتی با استفاده از راهنمایی ها و توصیه های امام جمعه شهرستان به خصوص در جذب حداکثری جوانان می تواند نقش مفید و اثرگذاری در جوانان ایجاد کند.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله ویسی تصریح کرد: امروز دشمنان در همه حوزه ها در حال توطئه چینی و نفوذ هستند که لازمه در هم کوبیدن این توطئه ها داشتن تقوا و بصیرت است که باید در جامعه روشنگری لازم صورت پذیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: فعالیت های خوبی در حوزه بسیج سازندگی و کارهای جهادی در سطح روستاها به خصوص در زمینه بسته های معیشتی  با همکاری بنیاد صورت گرفت که امیدواریم این فعالیت ها در ادامه به رفع نیاز محرومان کمک کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید هدایت محمودی اصل در ادامه با قدردانی از تلاش های خوب بسیج و سپاه در حوزه های مختلف گفت: ارادت خاص خدمت نیروهای سپاه داریم و امیدواریم بتوانیم در پیشبرد اهداف در یک مسیر  واحد عمل می کنیم.

وی افزود: جایگاه سپاه در بین مردم یک جایگاه ارزشمند است که این ارتباط ذر سال های گذشته بهتر و بیشتر شده است که سیلاب خوزستان و شمال کشور و جبهه مقاومت نشان داد که سپاه یک نیروی مردمی است و این را در مراسم تشیع پیکیر شهید سلیمانی به نمایش گذاشتند.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: نیروهای سپاه و بسیج لنده نیروهای توانمندی هستند که در مسیر تعالی انقلاب گام برمی‌دارند که  باتوجه به علاقه ای که مردم به سپاه دارند رسالت سپاه دو چندان است.

وی افزود: حضور قاطبه مردم و شناخت کامل از مجموعه های سپاه نشان از ارزش و اهمیت ویژه این جایگاه دارد که این معنویت و این خلوص نیت باید حفظ شود.

امام جمعه لنده گفت:حمایت از مردم و جهادی عمل کردن و مردمی بودن شاکله های اساسی است که باید در سپاه و بسیج حفظ شود.

محمودی اصل گفت:صلابت و اقتدار سپاه در برابر کسانی که بخواهند کم کاری کنند باید حفظ شود و این تشرها باید در قالب مواضع مستحکم در دفاع از اصول و ارزش های انقلاب باشید و حمایت از نیروهای انقلابی و جوانان باید در دستور کار قرار گیرد.

محمودی اصل گفت: قدرت جذب جوانان و نوجوانان در حوزه های مختلف و ارتباط مستمر و موثر می تواند در مساجد باعث جذب حداکثری اقشار مختلف خواهد شد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: در حوزه کارهای تربیتی تلاش های خوبی در حال شکل گیری است که کارهای خوبی به همت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج لنده صورت می گیرد که نتیجه بازخورد گیری از فرصت ها است.

وی افزود:کارهای خوب تربیتی در سطح مساجد در حال شکل گیری است که این مهم توسط بسیج با برنامه ریزی در حال کار است.

حجت الا سلام و المسلمین محمودی اصل گفت:باتوجه به هجمه های مختلف دشمنان در حوزه فضای مجازی باید این تلاش ها و حمایت از فضای مجازی در سطوح مختلف مضاعف شود.

امام جمعه شهرستان لنده در پایان از تلاش های خوب فرماندهان قبلی ناحیه مقاومت بسیج لنده صمیمانه تشکر می کنیم و امیدواریم مجموعه جدید نیز با تلاش ها مضاعف تر مسیر خدمت به مردم را پر شور تر ادامه دهند.

تصاویر تکمیلی:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت