پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آذر 1395 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 8675

فرماندار شهرستان لنده:

مدیران با مدیریت جهادی در خدمت به خلق خدا به صندلی های مدیریتی اعتبار ببخشند

وی با اشاره به دو جنبه توسعه و لزوم پرداختن به هر دو جنبه کمی و کیفی توسعه از مدیران خواست ظرف مدت یکماه با بررسی وضعیت دستگاه مربوطه ضمن توصیف وضعیت موجود راههای برون رفت از وضعیت فعلی را برای دستیابی به شرایط بهتر تدوین کرده و به فرمانداری تحویل ارایه کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اولین جلسه شورای اداری شهرستان لنده با حضور دارا کریمی نژاد در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار ودرزمینه  چالشها و فرصتهای پیش رو در شهرستان رایزنی شد.

در این نشست حسن پور معاون و دبیر شورای اداری ضمن معرفی اعضای این شورا خواهان حضور به موقع اعضا در جلسه شدند.

در ادامه نشست ،کریمی نژاد  با تسلیت اربعین حسینی و تبریک هفته بسیج راز ماندگاری و سربلندی و قوام نظام جمهوری اسلامی را مرهون مجاهدت بزرگمردان بسیجی دانست و با ذکر خاطره ای از سردار وهابی در خصوص صدور فرهنگ دفاع مقدس به کشورهای منطقه ایران را به عنوان بزرگترین بازیگر عرصه تحولات منطقه و جهان قلمداد کرد.

فرماندار جدیدلنده با اشاره به منشور حکومتی امیر کلام امیرالمومنین گفت: کرسی های ریاست به مدیر وجهه نمیدهد و این مدیران هستند که می توانند با مدیریت جهادی در خدمت به خلق خدا به صندلیها اعتبار ببخشند.  کریمی نژاد با هشدار به ادارات کم کار مهمترین دغدغه خود را پرهیز مدیران از دادن وعده های دروغین به مردم برشمرد و خواهان حضور همیشگی مدیران در بین مردم شد.

فرماندار لنده بر ممانعت استفاده مدیران از وسایل نقلیه تاکید کرد وگفت در صورت مشاهده برخورد می گردد.

وی با اشاره به دو جنبه توسعه و لزوم پرداختن به هر دو جنبه کمی و کیفی توسعه از مدیران خواست ظرف مدت یکماه با بررسی وضعیت دستگاه مربوطه ضمن توصیف وضعیت موجود راههای برون رفت از وضعیت فعلی را برای دستیابی به شرایط بهتر  تدوین کرده و به فرمانداری تحویل ارایه کنند.

کریمی نژاد بابیان اینکه مهمترین شاخص توسعه  راه ارتباطی می باشد از تصویب طرح تفصیلی مطالعاتی راه لنده به خوزستان از مسیر تشان در کمیسیون ماده ۲۱۵ وزارت راه مسکن و شهرسازی خبر داد و اهتمام جدی خود را برای پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه اعلام کرد.

در پایان هر کدام از اعضای شورای اداری به بررسی وضعیت نهاد تحت امر خود پرداختند و پیشنهاد وانتقادات خودرامطرح نمودند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت