پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 آبان 1399 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 87097

برای جلوگیری از شیوع کرونا ضرورت اعمال جریمه‌های کرونایی

باید برپایی مراسم ترحیم وجشن‌های عروسی را تا حد امکان بدون تجمع برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار  صدای  جنوب  ، امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که به صورت محدود برگزار شد، با اشاره به اینکه وضعیت بیماری کرونا خطرناک است و استان در وضعیت قرمز قراردارد، گفت: مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از تجمعات غیر ضروری پرهیز کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی افزود: مردم باید برپایی مراسم ترحیم وجشن‌های عروسی را تا حد امکان بدون تجمع برگزار کنند.
وی با بیان اینکه تیم‌های گشت نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و دستگاه قضایی با افرادی که رعایت نمی‌کنند برخورد کنند، ادامه داد: متولیان قانون جریمه را اعمال کنند و قانونی که مصوب شده باید اعمال شود.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در پرتوی نظام و انقلاب هم اکنون ملت ایران دارای عزت، قدرت و عظمت در دنیا است، افزود: رژیم پهلوی نوکر حلقه به گوش آمریکا بود و ایران را در زمینه‌های مختلف مستعمره کرده بود، اما بعد از انقلاب هیمنه پوشالی آمریکا توسط ایران شکسته شد.
وی بیان کرد: به لطف الهی از این مشکلات که ایجاد شده عبور خواهیم کرد و نتیجه آن ذلت استکبار جهانی و عزت ملت ایران است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر (ص) گفت: تشییع و اهل سنت اشتراکات زیادی دارند و نباید هیچ‌گونه اختلاف و تفرقه‌ای بین آنان باشد در حالی که دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی هستند و هدف آنان از این اقدام کاهش قدرت مسلمانان است که باید هوشیار و مراقب این توطئه‌ها بود.
خطیب جمعه شهر یاسوج بیان کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای مقابله با تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه امت اسلام و مسلمانان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت