پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آبان 1399 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 87452

بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت:

دیـــــدار دانـــــــش آمــــــوزان بسیجی با فـــــرمانـــدار شهرستـــان لنــــده+ تصاویر

دانش آموزان بسیجی شهرستان لنده با فرماندار لنده بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی دیدار و گفتگو کردند.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده،  در ابتدا این جلسه سرهنگ رخشا گزارشی از عملکرد حوزه دانش آموزی در سطح شهر و مدارس شهرستان لنده ارائه داد .

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سپاه ناحیه لنده گفت: در سطح شهرستان لنده ۴۰۰۰ هزار دانش آموز عادی و فعال در سطح شهرستان و تعداد ۳۰ واحد دانش آموزی فعال در سطح شهرستان داریم .

وی در ادامه افزود: از اول سال تاکنون بدلیل بیماری کرونا خیلی از برنامه ها راکد بوده اما برنامه های خوبی از جمله ضدعفونی و تولید ماسک را انجام دادیم .

در ادامه جلسه فرماندار شهرستان لنده ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و هفته وحدت عنوان کرد: شهید «محمدحسین فهمیده» الگویی شایسته و تصویر برجسته‌ای از ایثار،جهاد و شهادت برای دانش‌آموزان بسیجی و نوجوانان و جوانان کشور ما است.

سید خدادوست موسوی گفت:بسیج یک نهاد ارزشی است که در اول انقلاب شکل گرفت ، بسیج دانش آموزی نهادی است ک در چهل سال انقلاب و جنگ تحمیلی حضور فعالی داشته است.

فرماندار لنده افزود: حوزه بسیج دانش آموزی در حوادثی از جمله سیل ، زلزله آتش سوزی و … جوانان بسیجی بدون هیچ چشم داشتی پای کار و فعال هستند و از جان و دل مایه میگذارند و این مایه افتخار است.

فرماندار لنده گزارشی از عملکرد روند پروژه ها در سطح شهرستان لنده عنوان کرد و گفت: برای اولین بار در شهرستان لنده بیش از چهار پروژه ملی در شهرستان لنده کلنگ زنی شده است که پروژه بیمارستان لنده، جاده لنده به تشان، فاضلاب شهری و پروژه ایستگاه برق لنده از جمله پروژه های مهم ملی این شهرستان است.

در پایان جلسه تعدادی از دانش آموزان پیرامون مسائل مختلف شهرستان صحبت کردند.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت