پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آبان 1399 ساعت 19:08:: شناسه خبر: 87638

اجرای ۳۰ طرح برق‌رسانی در کهگیلویه و بویراحمد

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۳۰ طرح برق‌رسانی مهم در مناطق مختلف این استان خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار صدای جنوب مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: ۳۰ طرح مهم و حیاتی برق‌رسانی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال هم اکنون در دست اجرا است.
داود راهزادی‌ای طرح‌ها را در بخش‌های احداث، اصلاح، توسعه، معابر روشنایی و کاهش نرخ تلفات انرژی در شبکه‌های برق عنوان و بیان کرد: با اتمام این طرح‌ها شاهد تامین برق پایدار در این مناطق خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمان اجرای این طرح ها، کار احداث و اصلاح روشنایی معابر نیز انجام شده تا مشترکان دیگر نیازی به حضور برای احداث و اصلاح روشنایی معابر نداشته باشند.
راهزادی از احداث و اصلاح بیش از ۳ هزار چراغ روشنایی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار چراغ روشنایی تاکنون در این استان نصب شده است.
وی گفت: شهرستان بویراحمد به‌دلیل مهاجرت پذیری، نیازمند اجرای طرح‌های برق‌رسانی بیشتری نسبت به سایر شهرستان‌ها بوده و البته در زمان اجرای این طرح‌ها با برخی از مشکلات حقیقی و حقوقی نیز روبرو می‌شویم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، برق‌رسانی در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر را کاری طاقت فرسا عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۰ هزار کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف و متوسط در این استان وجود دارد که می‌توان گفت بیش از هفت هزار کیلومتر آن در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی واقع شده است.
راهزادی افزود: ۲۶۵ هزار اشتراک برق در استان وجود دارد که حدود ۶۰ هزار اشتراک آن روستایی و مابقی شهری است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت